رسانه های رژیم صهیونیستی به اختلاف و چند دستگی در محافل داخلی رژیم صهیونیستی درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی با لبنان اذعان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه لبنان از تمایل این کشور جهت تشکیل هیئتی برای حل‌وفصل موضوع آوارگان سوری و اعزام این هیئت به سوریه برای بررسی این پرونده خبر داد.
وزارت خارجه مصر به دنبال برگزاری نشستی در قاهره به منظور گشایش در پرونده لبنان است.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
میشل عون رئیس جمهور لبنان از نقش آفرینی حزب الله لبنان در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، تمجید به عمل آورد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی سخنرانی می کند.
مذاکره کننده ارشد لبنان در پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به جدیدترین تحول رخ داده در این زمینه اشاره کرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به دلایل پیروزی این کشور در پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
یک ژنرال رژیم صهیونیستی درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم گفت که حزب الله تل آویو را به زانو درآورده و مجبور به تسلیم کرد.
الیاس بوصعب نایب رئیس پارلمان لبنان در سخنانی از پایان مرحله مذاکرات در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان تأکید کرد که لبنان به لحاظ دفاعی به حزب الله نیاز دارد و رژیم صهیونیستی در پرونده ترسیم مرزهای دریایی تسلیم حزب الله شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که توافق با لبنان درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی به معنای ضمانت امنیتی برای جلوگیری از تقابل در آینده نیست.
حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید واکنش تندی به انتقاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده ترسیم مرز دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی نشان داد.
رئیس سازمان امنیت عمومی لبنان به موضع گیری درباره پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی پرداخت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن موضع گیری درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرز دریایی میان لبنان و این رژیم، ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.
کمیته انضباطی فیفا به پرونده دیدار ایران و لبنان که در مشهد برگزار شد، ورود کرد.
وزیر امور خارجه گفت: پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر همواره یکی از مسائل مهم در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت است.
رسانه های صهیونیستی امروز پنج شنبه در ارتباط با مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، اذعان کردند که اقدامات حزب الله در هفته های اخیر در این پرونده اثربخش بوده است.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله با اشاره به تعلل آمریکا در پرونده ترسیم مرزها تأکید کرد: قدرت تقابل مقاومت، راه را به روی وقت کشی آمریکا بست و به تضییع حقوق و کرامت لبنان پایان داد.
پیشتر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشته بود که امکان حصول توافق در پرونده ترسیم مرز‌های دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی تا ماه آینده میلادی (سپتامبر) وجود دارد.
وزیر خارجه سابق لبنان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، فریبکار و در پرونده ترسیم مرزها به دنبال اتلاف وقت است، تأکید کرد با وجود حمایت های همیشگی آمریکا از این رژیم، حل مشکلات دشوار است.
فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن تأکید بر قدرت مقاومت برای احقاق حقوق لبنان هشدار داد که مهلت رژیم صهیونیستی برای تعیین تکلیف پرونده ترسیم مرزها نامحدود نیست.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه «آموس هوکشتاین» به سرزمین های اشغالی و رایزنی با نخست وزیر و هیئت مذاکره کننده این رژیم در پرونده ترسیم مرزهای آبی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ