جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و سوال از وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در اجلاس وزار و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو عازم باکوی آذربایجان می‌شود.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سوال ملی روح‌الله نجابت از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور با وعده‌های وزیر را بررسی کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال یکی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه کشور آغاز شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی مواقع اتفاق می‌افتد در گوشه‌هایی افرادی حرکاتی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سوال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم. ورزش به هر قیمتی نباید انجام شود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، سوال نمایندگان از وزرای ارتباطات، ورزش و بهداشت اعلام وصول شد.
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیئت دولت به سوال خبرنگاران درباره سرخابی‌ها پاسخ داد.
انتظار از وزیر آموزش و پرورش این است که این بار برای معاونت تربیت بدنی و تندرستی یکی از مدیران کاربلد و متخصص را از داخل این خانواده انتخاب کند.
وزیر ورزش عربستان از سوال عجیب کریستیانو رونالدو و پاسخ جالب او سخن به میان آورد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ۵ سوال نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان اعلام وصول شد.
وزیر ورزش اعلام کرد در مجلس پاسخگوی سوالاتی بود که بعضا اصلا به دوره وزارت او مربوط نبوده است.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
نمایندگان مجلس برای دومین بار بعد از سوال از وزیر ورزش، به سجادی کارت زرد دادند تا او در وضعیتی ویژه قرار بگیرد.
پس از استماع توضیحات وزیر ورزش مجتبی یوسفی از توضیحات وی قانع نشد و بیان کرد: در عین احترام به چهره ارزشی وزیر ورزش برای حفظ شعار و آرمان‌های کشور سوال را به رای می‌گذارم.
پای مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی باز شد.
پای مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی باز شد.
جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و سوال از وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهد شد.
حمید سجادی وزیر ورزش در پاسخ به سوال درباره الناز رکابی گفت: در حال بررسی علت این اتفاق هستیم. وی فرزند ایران و عضو تیم ملی است. فدراسیون در حال پیگیری است.تک تک ورزشکاران در آغوش میهن هستند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش زورخانه ای در مراسم صبحگاهی و آزادسازی فضای ورزشی برای خانواده‌ها از اقدامات دیگر ما برای تقویت ورزش همگانی است.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش در حال حل شدن است.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.
سوال چند تن از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت حذف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر از مسابقات آسیایی در جلسه امروز مجلس اعلام وصول شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ