وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در اجلاس وزار و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو عازم باکوی آذربایجان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند برای اولین بار پس از شش سال و پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین، یک کشتی جنگی این کشور از تنگه تایوان عبور کرده است.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
دیدار‌های دوجانبه با مقامات عربستانی و حضور و ایراد سخنرانی در نشست‌های بانک توسعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف این سفر است.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.
فصیل مقداد امروز به دعوت فیصل بن فرحان، همتای عربستانی اش وارد فرودگاه جده شد. این اولین سفر یک وزیر خارجه سوریه به عربستان از سال ٢٠١١ و زمانی است که جنگ سوریه آغاز شد.
وزیر امور خارجه سوریه در نخستین سفر خود به مصر از زمان آغاز بحران و توطئه خارجی علیه کشورش، قرار است امروز راهی پایتخت مصر شود.
اسماء اسد از زمان از آغاز بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ تاکنون هیچ سفر خارجی نداشت.
وزیر خارجه اردن امروز وارد دمشق شد تا درباره موضوعات انسان دوستانه و دیگر موضوعات با مقامات سوری به گفتگو بپردازد.
سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) به رهبری یاسر عرفات در آن برهه زمانی به عنوان رسمی‌ترین گروه مبارز فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد و طبیعتا سفر عرفات به تهران می‌توانست اعلام همبستگی با انقلاب و تبریک پیروزی محبوبیت بیشتری برای یاسر عرفات و سازمان متبوعش داشته باشد.
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس دولت امارات بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه پایتخت این کشور شد و درباره روابط دوجانبه با امیر قطر گفت وگو کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار با پادشاه اردن روابط دو کشور و راه‌های گسترش آن و نیز تحولات منطقه را بررسی کرد.
نخست وزیر عراق در اولین سفر خارجی خود امروز به امان رفت و با شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق در اولین سفر خارجی خود امروز به امان رفت و با شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که آنتونی بلینکن قرار است به زودی برای اولین بار برای گفتگو درباره بحران هائیتی و سایر مسائل بین المللی با رهبران کانادا  دیدار کند.
مدیرعامل استقلال فردا به جزیره کیش سفر می‌کند تا در جلسه خصوصی سازی حضور یابد.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به زاهدان خبر داد و درباره تعداد بازداشتی ها در ناآرامی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.
عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت: رئیسی برای اولین بار از محیط گلخانه‌ای که یک تیم سیاسی خاص، پنج سال است برایش ساخته، خارج شده و ناگهان در محیطی باز، با خبرنگاران و رسانه‌ها مواجه میشود.
وزیر امور خارجه امارات که برای اولین بار به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده است، با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
معاون وزیر خارجه بولیوی و هیأت همراه که برای برگزاری اولین کمیسیون مشترک اقتصادی و چهارمین نشست رایزنی های سیاسی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده اند، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ