اصفهان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۳۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی بابت سرمایه ثابت و در گردش به بخش صنعت و معدن اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون پرداخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
خریدهای جدید لیگ عربستان: ۳۱هزارمیلیارد!
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین حدود اختیارات مصوبات و پرداختی تسهیلات خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون خبر داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی گفت: بخش صنعت خراسان رضوی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها ودهیاری ها عوارض داده است.
درخواست کمک ۳هزار میلیاردی تاج از دولت!
شاخص کل بورس امروز با ریزش هیجانی ۳۳ هزار و ۵۶۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۳ هزار واحدی رسید.
شاخص کل بورس امروز اصلاح 33 هزار واحدی را تجربه کرده اما در این میان نمادهای خودرویی وضعیت بسیار مثبتی را تجربه کردند.
مشهد-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از تحقق ۳۳ هزار و ۷۲ میلیارد تومان از بودجه ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران ارائه داد اعلام کرد که ۴۳ هزار میلیارد تومان تحقق بودجه داشته است اما با توجه به گزارش خزانه‌دار شورای شهر تهران ۳۳ هزار میلیارد تومان محقق شده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۳ درصد مدارس ما نیازمند مقاوم سازی و شش درصد (۳۳ هزار کلاس درس) نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از اجرای ۱۴۰۲ برنامه سلامت‌محور با مشارکت بیش از ۳۳ هزار نفر از شهروندان این منطقه در ۸ ماهه سال جاری خبر داد.
معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز پنج‌شنبه ۳آذر۱۴۰۱ با قیمت خرید ۳۳هزار و ۴۰۰ تومان کار خود را آغاز کرد.
تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز شنبه ۲۸ آبان ماه میزبان دادوستد ۳۲ هزار تن قیر، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۵۰۰ تن گوگرد بود.
همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، قیمت دلار امروز پنجشنبه، در آستانه بازگشت به کانال ۳۳ هزار تومان است،
بورس انرژی ایران امروز سه شنبه ۱۷ شاهد معامله ۳۳ هزار و ۱۳۵ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۵ هزار و ۳۵۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال بود.
بانک سپه ۳۳ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال در قالب ۷۴ هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.
مجموع اوراق گام صادر شده توسط بانک‌ها از بهمن ۱۳۹۹ تا پایان مهر ۱۴۰۱ برابر با ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد که بیش از ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان آن مربوط به عملکرد ماه‌های اخیر است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود ۳۳ هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد ۱۲۹ ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.
محسن منصوری: امروز جلسه پیگیری و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر با حضور مدیران کل استانی برگزار شد. خوشبختانه براساس گزارش‌های ارائه شده بخش زیادی از دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و کار بازسازی به خوبی پیش رفته است اما برخی کارها میان‌مدت و بلندمدت است که این اقدامات در مسیر اجراست.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل گسترده مردادماه ۳۳ هزار میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ