تربت حیدریه ـ رئیس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی گفت: بخش صنعت خراسان رضوی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها ودهیاری ها عوارض داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از واگذاری زمین به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۹ کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است که تا پایان خرداد ماه امسال ۴۲۷ میلیون و ۳۱۵ هزار یورو صادرات کرده اند.
مشهد ـ سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته در خراسان رضوی ۲۷۰ اداره و شعبه بانک در استان به‌دلیل ‌رعایت‌نکردن مصرف بهینه برق مشمول قطعی برق شدند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بر لزوم تامین آب صنایع از محل باز آب و سرمایه گذاری صنعت در بخش پساب تاکید کرد.
تایباد ـ وزیر صنعت و تجارت افغانستان صبح امروز همراه با هیاتی اقتصادی وارد مرز بین المللی دوغارون شد.
اولین همایش تحول دیجیتال شهرک‌های صنعتی، ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، توسط ایرانسل برگزار می‌شود.
اولین همایش تحول دیجیتال شهرک‌های صنعتی، ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، توسط ایرانسل برگزار می‌شود.
مشهد ـ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از سطح عرضه در استان کشف و ضبط شده است.
مشهد ـ رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت:حسن عبدی ورزشکار مشهدی و بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر آویژ صنعت پارسا خراسان به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شد.
پروژه هوشمندسازی شبکه توزیع گاز مشهد به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های پژوهشی صنعت گاز به عنوان نمونه پایلوت کشوری جهت بهبود مدیریت بر مصرف، به فناوران پارک علم و فناوری خراسان واگذار شد.
مشهد ـ قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ هزار مترمکعب آب در بازار مبادله شده است یعنی این میزان آب در بخش کشاورزی صرفه جویی و به صنعت اختصاص داده شده است.
رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر حمایت از سرمایه‌گذاری در مسیر توسعه شرکت مهرکام‌پارس، جبران کاستی‌های گذشته و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد.
تولید انبوه هایما 8S جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و مسوولان استان خراسان رضوی به صورت برخط در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحدهای صنعتی متوجه مردم خراسان رضوی باشد.
مشهد ـ کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر در استان از ۱۵ شهریور خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: مقرر است تا پایان سال ۲۳۰ واحد کارگاهی دیگر با اولویت واگذاری به دانش بنیانها، ایجاد شود.
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: خراسان می تواند یکی از کانون‌های خوب صنعت خودرو باشد، حضور در این نمایشگاه نیز تقویت پایگاه صنعت خودرو در این استان است.
کاشمر ـ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۲۴ میلیارد تومان از اعتبارات تسهیلات روستایی مانده که در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت قابل پرداخت است.
مشهد ـ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان گفت: در بخش‌های خدمات، مسکن، کشاورزی، تولیدی-توزیعی، حمل و نقل، صنعتی، فرش دستباف، معدنی و سایر موارد ۸۷ تعاونی در استان فعالیت دارند.
مشهد ـ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان گفت: در بخش‌های خدمات، مسکن، کشاورزی، تولیدی-توزیعی، حمل و نقل، صنعتی، فرش دستباف، معدنی و سایر موارد ۸۷ اتحادیه تعاونی خراسان فعالیت دارند.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۲۷۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راکد هستند، که رفع مشکلات آنها از طریق کلینیک کسب و کار در حال پیگیری است.
معاون سیستم جامع تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه صنعتی ایران‌خودرو در تامین قطعات و تکمیل خودروهای دارای کسری، پارکینگ‌های ایران‌خودرو خراسان از خودروهای ناقص خالی شد.
غیبی‌پور با اشاره به اینکه جداسازی حساب‌های شخصی از تجاری چند سالی است که مطرح شده، گفت:بر اساس قانون مالیات، هر مبلغی که در حساب تجاری و اقتصادی افراد وارد می‌شود، مشمول مالیات خواهد شد، اما اگر پول به حساب شخصی فرد بیاید که مبلغ آن نامتعارف و سنگین باشد، باید با دلیل و مدرک ثابت کند که منشاء این پول به خاطر کسب درآمد و یا انجام کار نبوده که در این صورت مالیات به آن تعلق نمی‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ