یونس سزر در مصاحبه با خبرنگاران شمار مجروحان در جریان زلزله مهیب در ۱۱ استان قهرمان‌ماراش، غازی‌آنتپ، شانلی‌‎اورفا، دیاربکر، آدانا، آدیامان، عثمانیه، هاتای، کیلیس، مالاتیا و الازیع واقع در جنوب ترکیه را ۱۰۸ هزار و ۶۸ نفر اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمار جان‌باختگان آتش‌سوزی جنگل‌ها در جزیره «مائوی» واقع در ایالت هاوایی آمریکا به ۸۰ نفر افزایش پیدا کرد.
پلیس پاکستان اعلام کرد که شمار زخمی‌های حادثه خروج قطار از ریل در ایالت سند، به دست‌کم ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.
شمار جان‌باختگان موج گرمای شدید در کره جنوبی به ۲۳ نفر افزایش یافت.
بر اثر تصادف سه قطار مسافربری و باری در در هند تا کنون ۲۸۸ نفر کشته و دست‌کم ۹۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
هلال احمر اعلام کرد: شمار جانباختگان در سیلاب خراسان شمالی افزایش یافته و جست‌وجوی مفقودین در فاروج ادامه دارد.
شمار جان‌باختگان زمین لرزه ۷.۸ ریشتری و پس‌لرزه‌های آن که منطقه جنوب شرق ترکیه در امتداد مرز با سوریه را لرزاند، همچنان در حال افزایش است.
منابع رسمی فلسطینی از افزایش شمار جان باختگان فلسطینی در زلزله شدید سوریه و ترکیه خبر می دهند.
در حالی که شمار جان باختگان زلزله ترکیه به 29 هزار و 605 نفر افزایش یافت، وزیر خارجه این کشور از بازگشایی فرودگاه استان «هاتای» و آمادگی آنکارا برای تسهیل ارسال کمک ها به سوریه خبر داد.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون در زلزله سوریه حدود حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جان باخته اند که احتمال افزایش شمار جان باختگان نیز وجود دارد.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
معاون رئیس جمهور ترکیه از افزایش شمار کشته های زلزله در این کشور به ۲۴ هزار و ۶۱۷ نفر خبر داد.
«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شنبه شب در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در اردوگاه زلزله‌زدگان در شهر شانلی اورفا، گفت که شمار جان‌باختگان زلزله‌ی بامداد دوشنبه به ۲۲ هزار و ۳۲۷ نفر و شمار مصدومان به ۸۰ هزار و ۱۰۴ نفر رسید.
منابع رسمی در ترکیه از افزایش شمار جانباختگان زلزله شدید در مناطق جنوب این کشور خبر می دهند.
وزیر بهداشت ترکیه از افزایش شمار تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۲۰ هزار کشته و بیش از ۸۰ هزار زخمی خبر داد.
منابع ترکیه ای از زلزله جدید در جنوب شرق ترکیه و افزایش شمار جان باختگان زلزله دوشنبه گذشته به بیش از ۱۸ هزار نفر خبر دادند.
منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.
سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله‌های دوشنبه ششم فوریه ۲۰۲۳ در جنوب کشور به ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر و تعداد مصدومین نیز به ۶۲ هزار و ۹۱۴ تن افزایش یافته است.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه از افزایش تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۱۲ هزار کشته و بیش از ۶۲ هزار زخمی خبر داد.
شمار تلفات زلزله در سراسر سوریه به ۲۳۷۰ کشته و تعداد زخمی‌ها به ۲۵۵۴ نفر افزایش یافت. مقامات ترکیه هم از افزایش تعداد تلفات زلزله در این کشور به ۵۸۹۴ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۳۴ هزار و ۸۱۰ نفر خبر دادند.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه بامداد سه شنبه اعلام کرد که شمار جانباختگان این زلزله به ۲ هزار و ۹۲۱ نفر و زخمی‌ها به ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر افزایش یافته است.
شمار تلفات، قربانیان و میزان خسارات زلزله شدیدی که بامداد دوشنبه ترکیه و سوریه را لرزاند همچنان رو به افزایش است.
شبکه المیادین در خبری فوری از افزایش شمار جانباختگان انفجار تروریستی صبح امروز چهارشنبه در منطقه طارمیه در شمال بغداد خبر داد.
منابع محلی لیبی از افزایش شمار جان باختگان درگیری ها در پایتخت این کشور به ۱۲ نفر خبر داده و اعلام کردند رئیس شورای ریاستی لیبی سفر خود به تونس را نیمه تمام گذاشته و به طرابلس بازگشته است.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ