وزارت خارجه روسیه در حال بررسی درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی اقدامات تحریک آمیز در خصوص خط لوله «نورد استریم» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سازمان ملل برای از سرگیری روند صادرات محصولات کشاورزی روسیه سه ماه زمان دارد.
معاون سفیر روسیه در سازمان‌ملل از درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در روز سه‌شنبه به‌منظور بررسی انفجارهای نورد استریم خبر داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در ششم تیر ماه در ارتباط با خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
تیم ملی وزنه‌برداری روسیه برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا 2023 درخواست داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کشورش قصد دارد امروز دوشنبه خواستار لغو عضویت دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.
سخنگوی ریاست جمهور روسیه اعلام کرد این کشور همواره حامی حفظ حقوق صرب های کوزوو است.
فدراسیون شنای روسیه منتظر پاسخ کنفدراسیون آسیا برای حضور ورزشکارانش در رقابت‌های این قاره است.
شرکت ملی نفت چین خواستار افزایش پیوسته صادرات گاز روسیه به این کشور از طریق خط لوله «قدرت سیبری» شد.
بر اساس اعلام هیئت روسیه در سازمان ملل، نشست اضطراری شورای امنیت به درخواست اوکراین تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.
جانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال، با اشاره به جنگ‌ روسیه و اوکراین، پیشنهاد کرد در طول یک ماه برگزاری جام‌جهانی اسلحه‌ها زمین گذاشته شود و عداوتی وجود نداشته باشد.
نشریه پولیتیکو از فشار مقامات اندونزی بویژه رئیس جمهور این کشور برای کاهش لفاظی و اظهارات خصمانه علیه روسیه در اجلاس گروه بیست خبر داد.
روسیه از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواست تا به بازرسی‌های مربوط به «بمب کثیف» ادامه دهد.
فدراسیون فوتبال اوکراین با درخواستی رسمی خواستار اخراج روسیه از فیفا و یوفا شد.
آندری پاولکو، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین، در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که این نهاد «درخواست فوری» را برای فیفا و یوفا ارسال کرده که در آن «خواستار اعمال شدیدترین تحریم علیه مسکو شده است.»
درخواست توقف استفاده کارمندان دولتی روسیه از واتس‌اپ
«ولادیمیر سالدو»، رئیس منطقه خرسون (جنوب اوکراین) اعلام کرد که همه پرسی برای پیوستن به روسیه از ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (اول تا پنجم مهرماه) برگزار می‌شود.
در فاصله سه هفته تا قرعه‌کشی مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ در فرانکفورت، نامه وزیر کشور آلمان به این موضوع اشاره کرده که باتوجه به محرومیت روسیه از رقابت‌های بین‌المللی، این کشور به همراه بلاروس از یورو ۲۰۲۴ نیز محروم شود.
روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن به نقل از منابع ناشناس مدعی شده است که روسیه از ایران خواسته مراکز نظامی در غرب استان حماه سوریه و همچنین پایگاه‌های خود در مرکز و غرب سوریه را ترک کنند.
نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع افغانستان دوشنبه هفته جاری به درخواست روسیه برگزار خواهد شد.
یک منبع در نمایندگی روسیه در سازمان ملل گفت: با توجه به حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپروژیا و پیامد‌های فاجعه‌بار احتمالی آن، روسیه درخواست تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در ۱۱ اوت را مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ