فرمانده ارتش سودان در پیامی به دبیرکل سازمان ملل خواستار انتخاب جایگزینی برای نماینده این سازمان در کشورش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا برخلاف نظر اریک تن هاخ می‌گوید که تاتنهام شایسته پیروزی مقابل منچستریونایتد بود.
باشگاه تراکتور تبریز با درخواست مدافع جوان خود به صورت قرضی مخالفت کرد.
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات، طایفه اقلیت «دروزی» در فلسطین اشغالی را نیز به جبهه‌گیری وا داشت و در پیامی اعتراضی از مخالفت با خدمت سربازی اجباری فرزندان خود در ارتش خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت محالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت مخالفت کردند.
سناتورهای جمهوریخواه توافق تبادل زندانیان دولت بایدن با ایران را به "مماشات" و دادن "باج" به حکومت تهران تشبیه کرده و از اینکه ایران از پول های آزاد شده چه نوع استفاده ای خواهد کرد، ابراز نگرانی کردند.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مخالف تردد اتوبوس‌های پاکستانی‌ در ایام اربعین هستیم.
یک دادگاه صهیونیستی با آزادی ولید دقه اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان از زندان مخالفت کرد.
شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد در خصوص لایحه قانون برنامه هفتم توسعه بیانیه صادر کرد.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن، حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و تصمیم سران این رژیم برای گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری را محکوم کرد.
فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور فرانسه از موافقت با پیشنهاد ناتو برای افتتاح دفتر هماهنگی در ژاپن، خودداری کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که کشورهای آسیای مخالف شکل‌گیری ناتو در این منطقه هستند.
«ینس استولتنبرگ» با بیان اینکه روسیه حق ندارد با گسترش ناتو مخالفت کند، گفت همه متحدان موافق پیوستن اوکراین به ناتو هستند و بهتر است اردوغان بداند که الحاق سوئد به نفع این ائتلاف نظامی است.
دولت نتانیاهو که با بحران بی‌سابقه‌ای در داخل و خارج اسرائیل روبه‌روست، ظاهراً از ایجاد تنش امنیتی برای ساکت کردن صدا‌های مخالف خود، استقبال می‌کند و به‌نظر می‌رسد چندان بی‌میل نیست که با گسترش تشنج پای جمهوری اسلامی را هم به معرکه باز کند.
وزیر امورخارجه گفت: ما ضمن مخالفت با تلاش‌ها برای گسترش ناتو با جنگ در اوکراین مخالفیم و از حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها حمایت می‌کنیم.
جورج دبلیو بوش، رییس‌جمهور وقت امریکا و تونی بلر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا حمله خود به عراق را به این دلیل توجیه کردند که صدام حسین سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد که او را به تهدیدی برای جهان تبدیل می‌کند. به تبع این ادعا رسانه‌های جریان اصلی، گسترش این برآورد ظاهرا اطلاعاتی ایالات متحده را با خاموش کردن صدا‌های مخالف در این باره تسهیل کردند.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش مخالف توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.
دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
تحلیلگر سیاسی عراقی معتقد است که آمریکا از همکاری عراق با چین راضی نیست و واشنگتن قصد دارد در مقابل پکن و همه کشورهایی که با آن همکاری می کنند، بایستد.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات «توسعه جهانی» و «امنیت جهانی» رئیس جمهور چین پشتیبانی می‌کند، گفت: ایران و چین به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: کشورهای غربی با ورود ایران به فناوری‌های نوین و نوظهور به دلیل اینکه ما را در رأس هرم کشورهای قدرت ساز قرار می‌دهد؛ مخالف هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ