اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی الزام نصب تجهیزات آسیاب و میکسر برای صدور پروانه بهره برداری واحدهای مرغ گوشتی را حذف کرد.
معاون وزیر صمت گفت: قانون نظام صنفی حذف نشده است و برای صدور مجوزها کماکان باید رؤسای اتحادیه‌ها صدور پروانه را امضا کنند.
معاون وزیر کار گفت: یارانه قطعا قطع نمی‌شود و به قوت خودش باقی است، اما افزایش پیدا نمی‌کند. در واقع اعتباری که جدید است به صورت مشروط روی یارانه ما سوار می‌شود.
معاون وزیر کار گفت: یارانه قطعا قطع نمی‌شود و به قوت خودش باقی است، اما افزایش پیدا نمی‌کند. در واقع اعتباری که جدید است به صورت مشروط روی یارانه ما سوار می‌شود.
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی با حضور مدیر پر نفوذی مانند مخبر، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت دو هفته‌ای به شرکت‌های هواپیمایی برای حذف پروازهای چارتری از تهران به شش مقصد پرتردد و بالعکس خبر داد.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حذف شده است.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
معاون نخست‌وزیر روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه یک تلویزیون این کشور، گفت: روسیه می‌خواهد در فروش نفت و گاز خود از ارزهای ملی استفاده کند و دلار و یورو را به طور کامل کنار بگذارد.
محمد محمدی می‌گوید که برای پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
محمد محمدی می‌گوید که پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
معاون اول رئیس‌جمهوری مصوبه انتصاب «علی زارعی» به‌جای «علی شمخانی» در هیأت مدیره منطقه آزاد اروند را ابلاغ کرد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم و پایه فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین سه‌شنبه اسفند خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مجتمع‌های مسکونی بالای ۵۰ واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد. معاونی که بزرگترین اشتباهش، حذف اداره صادرات به عنوان متولی برگشت ارز حاصل از صادرات بود که در نوع خود خیانتی نابخشودنی به حساب می آید.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری درباره حذف مجوز مجری خانه مسافرها در بخشنامه اخیر معاونت گردشگری گفت که قرار نیست این شرکت ها منحل شوند بلکه فقط هزینه صدور مجوز خانه مسافرها حذف شد.
معاون رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعاهای حقوق بشری و دفاع از حقوق زنان ایرانی مدعی شد: خطاب به همه کسانی که در حال اعتراض هستند می‌گویم ما شما را می‌بینیم و صدای شما را می‌شنویم. شجاعت شما الهام ‌بخش است.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۴ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین دوشنبه آبان خبر داد.
براساس نامه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی می‌بایست مجوز مجری خانه مسافرها حذف و دستورالحمل اجرایی ساماندهی و مدیریت خانه مسافر باطل شود.
معاون شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به اینکه دولت اوکراین عامل انفجار در پل کریمه است تأکید کرد حذف تروریست‌ها پاسخ مسکو به این «جنایت» است.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تمام دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می‌تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می‌شود.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
معاون وزیر صمت گفت: توجه ویژه‌ای به صادرات دارو داریم که حالا با حذف ارز دارو، بدون دغدغه دارویی‌ها هم می‌توانند به فکر بازارهای صادراتی باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ