براساس نامه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی می‌بایست مجوز مجری خانه مسافرها حذف و دستورالحمل اجرایی ساماندهی و مدیریت خانه مسافر باطل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لباس ستاره مصری لیورپول هنگام استقبال از بازیکن ژاپنی این تیم سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۹۷ نفر در اجرای مرحله سوم طرح سراسری شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد.
نخست‌وزیر مجارستان با ارائه آماری اعلام کرد که علی‌رغم اعمال تحریم‌های غرب، شرکت‌های غربی خاک روسیه را ترک نکردند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر اجزای زیست‌بوم نوآوری رشد بسیار خوبی داشته و امروز توان حل مسائل بزرگ ملی را پیدا کرده‌اند.
در راستای ارائه خدمات حمایتی، شرکت‌های دانش بنیان از سوی معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی حمایت‌های قضایی و حقوقی می‌شوند.
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، نرخ جدید شیر خام را کیلویی ۱۵ هزار تومان اعلام کرده ولی شرکت‌های لبنی اعتنایی به این قیمت مصوب ندارند.
مشاور وزیر و مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری گفت: در سال جاری پایلوت‌های هوشمند آبیاری را با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، حدود ۲ هزار هکتار توسعه می‌دهیم.
خداحافظی ناگهانی کامران نجف‌زاده خبرنگار صداوسیما که به شکل عجیب در شبکه‌های مجاری دست به دست شد.
معاونت عتبات این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ظرفیت سازی‌های انجام شده توسط شرکت‌های مجری عتبات عالیات، ثبت نام دوره نوروزی از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه آغاز می‌شود.
با توجه به هشدار هواشناسی استان مازندران، مبنی بر افزایش دما تا روز پنج شنبه هفته جاری، یگان حفاظت و مامورین حفاظتی شهرستان‌های تابعه و شرکت‌های مجری، ضمن حضور مستمر و مداوم در صف و عرصه‌های جنگلی، تمهیدات لازم بابت تامین و فراهم آوری تجهیزات ضروری و حتی ابتدایی اطفا ء حریق را اندیشیده تا در صورت بروز آتش سوزی با آمادگی لازم، اقدامات بازدارنده و اطفائی را اعمال کنند.
آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
رئیس سازمان فضایی ایران از آغاز فاز اجرایی منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با شروع فرایند مناقصه و شناسایی شرکت‌ یا شرکت‌های مجری، فاز اجرایی این پروژه رسما کلید زده شد.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: سیاست خودکفایی کودهای کشاورزی با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های داخلی تولیدکننده کودهای کشاورزی اجرایی می‌شود.
رئیس مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس فتا از متلاشی شدن تعداد ۳۰ فقره باند و مجرم حرفه ای فعال در زمینه کلاهبرداری رایانه‌ای در بستر بازارهای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی خارجی خبر داد.
مکرون روز پنجشنبه گفته بود که کاندوم از اول ماه ژآنویه به رایگان در اختیار هر فرد ۱۸ تا ۲۵ سال قرار می‌گیرد. اما پس از آنکه یک مجری تلویزیون فرانسه و دیگران روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی او را درباره علت در اختیار قرار ندادن کاندوم برای اقراد زیر ۱۸ سال، مکرون موافقت کرد این برنامه به سنین پایین‌تر هم گسترش پیدا کند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران واکنش نشان دادند و برخی نوشتند: خانم ثابت! تیم شما در گروه C است.
شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس به حضور مهران رجبی بعنوان مجری در شبکه‌های مختلف تلویزیون واکنش نشان داد.
پیمان میری معتقد است رضا مهاجری می‌تواند نفتی‌ها را از این بحران خارج کند.
بانک مرکزی طبق قوانین باید حساب‌های بانکی تمامی شرکت‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های وابسته به دولت را به حساب واحد خزانه منتقل کرده و مانع از اتلاف منابع عمومی شود.
مدیر کریدور فناوری تا بازار و مجری طرح «باشگاه صادرات دانش بنیان» معاونت علمی گفت:در صدد هستیم که شرکتهای دانش بنیان با پتانسیل صادراتی را رتبه بندی کنیم تا برند ملی در این زمینه ارتقا یابد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از تحکم و ژست آمرانه ضرغامی نسبت به رئیس یک دادگستری انتقاد کردند و این کار را نشانه دخالت قوه مجریه در امور قوه قضاییه دانسته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ