معاون رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعاهای حقوق بشری و دفاع از حقوق زنان ایرانی مدعی شد: خطاب به همه کسانی که در حال اعتراض هستند می‌گویم ما شما را می‌بینیم و صدای شما را می‌شنویم. شجاعت شما الهام ‌بخش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسینی درباره توافق موقت آمریکا با ایران و آنچه در عمان رخ داد، اظهار کرد: «طرفین جزئیاتی از این توافق منتشر نکردند و صرفاً یک توافق شفاهی بود که جزئیات آن برای کسی مشخص نیست، اما زمانی که سخن از توافق نانوشته مطرح می‌شود بدین معنا است که چشم‌انداز رسیدن به توافق مکتوب ولو موقت وجود ندارد و این نوع توافق نانوشته پایین‌ترین سطح یک توافق سیاسی است که تعهد و الزام ایجاد نمی‌کند و هیچ دستاوردی محسوب نمی‌شود؛ هرچند اگر خروجی این توافق کاهش تنش‌ها بود، می‌توانست مفید باشد.»
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
میلر گفت: «همچنین ما بر این باوریم که دیپلماسی بهترین راه رسیدن به این هدف است، اگرچه صراحتا نشان داده‌ابم که گزینه‌های دیگر را حذف نکرده‌ایم. مورد دیگری که مایلم به موضوع توافق موقت هم درباره این گزارش‌ها اشاره کنم که کاملا کذب است.»
تیم ملی فوتبال عمان در یک بازی دوستانه، به مصاف آمریکا خواهد رفت.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد.
حسین شریعتمداری نوشته است: برخی از مدعیان اصلاحات که در عصبانیت از توافق اخیر با دشمنان تابلو‌دار ایران شانه‌به‌شانه می‌سایند، استقبال کیهان از این توافق را با مخالفت‌های قبلی در دوران دولت آقای روحانی کنار هم نهاده و نتیجه گرفته‌اند که کیهان در اصول پیشین خود تغییراتی داده است!
پس از سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین مذاکرات فشرده با نمایندگی دبیر شورای امنیت ملی از طرف ایران آغاز شد و امروز توافق نهایی با صدور بیانیه‌ای سه‌جانبه اعلام شد.
انسیه خزعلی معان امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران سال گذشته یعنی کمتر از ۹ ماه پیش به عضویت کمیسیون مقام زن در سازمان ملل درآمد. وی افزود:، اما آمریکا و برخی از کشور‌ها با جوسازی‌ها و حرکت‌های رسانه‌ای و ایجاد رویه‌ای غلط که معمول نبود، ایران را از این کمیسیون حذف کردند. در حالی که مشابه این موارد در کشور‌های دیگر وجود داشته امام هیچگاه چنین پیشنهادی داده نشده بود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.
یک بار دیگر ایران و کی‌روش در یک تورنمنت با هم هم‌مسیر شدند و باز هم در آخرین ثانیه‌ها شانس افتخارآفرینی از دست رفت.
ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
آمریکا با ادعای این که سیاست‌های ایران «به طرز فاحشی با حقوق زنان و ضوابط کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل مغایرت دارد»، آن‌ها را محکوم کرده است.
طرح حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون «مقام زن» سازمان ملل متحد، با تلاش‌های هدفمند واشنگتن که در ادامه اقدامات خصمانه علیه تهران صورت گرفته، ۱۴ دسامبر به رای گذاشته می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اقدام تیم ملی فوتبال این کشور در دستکاری پرچم جمهوری اسلامی ایران و حذف نام «الله» از این پرچم با هماهنگی این وزارتخانه انجام نشده است!
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که در این تصمیم‌گیری نهاد تیم ملی فوتبال این کشور هماهنگی و همکاری نداشته است.
فیفا در منشور انضباطی خود، برای اهانت به علائم و نمادهای هویتی کشورها جرایمی در نظر گرفته است و باید دید توهین آمریکا به ایران با حذف لوگو «الله» از پرچم جمهوری اسلامی چه عواقبی خواهد داشت!
حساب کاربری توییتر تیم ملی فوتبال مردان آمریکا در آستانه دیدار حساس با تیم جمهوری اسلامی ایران، نام «الله» را از پرچم ایران حذف کرد!
تساوی ولز و آمریکا، خطر حذف زودهنگام ایران را بیش از پیش پررنگ کرد.
معاون وزیر امورخارجه آمریکا منظور حذف فیلترینگ از اینترنت در ایران با شرکت‌های فن‌آوری آمریکایی دیدار کرد.
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ