صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد. معاونی که بزرگترین اشتباهش، حذف اداره صادرات به عنوان متولی برگشت ارز حاصل از صادرات بود که در نوع خود خیانتی نابخشودنی به حساب می آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون ارزی بانک مرکزی اعلام کرد؛ مبنای تحویل سکه به خریداران اوراق سکه به صورت فیزیکی است.
معاون بانک مرکزی با بیان اینکه رشد اقتصادی به ۵.۳ درصد رسید، گفت: در سال جاری حدود نیمی از تورم ناشی از شوک‌های ارزی بوده و این قاعدتاً در سال آینده کاهش پیدا خواهد کرد.
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی تاکید کرد: افزایش شدید قیمت ارز در هفته‌های گذشته منطقی واقتصادی نبود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که لازمه یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از ساعت ۸ صبح تا این لحظه، مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.
قرار است در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کنند.
سیدنظام الدین موسوی اظهار کرد: مجلس فردا از ساعت ۸ صبح در جلسه غیرعلنی با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی به بررسی تحولات و نوسانات بازار ارز می‌پردازد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی تحولات بازار ارز خبر داد.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای توضیح درباره نوسانات نرخ ارز در مجلس حضور می‌یابند.
نادری گفت: مقرر شد در نشست فردای مجلس که با وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی و احتمالاً معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود، به بررسی دقیق تحولات اخیر اقتصادی پرداخته شود.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
نام محمد آرام در پرونده دیواندری دیده می‌شود و این فرد در دور زدن تحریم‌ها به صورت عملیاتی نقش داشته داشته است.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی امروز محمد آرام را به عنوان معاون ارزی بانک مرکزی منصوب کرد.
با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب شد.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد و جای خود را به آرام داد.
با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی جدید بانک مرکزی منصوب شد.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد و جای خود را به آرام داد.
معاون اداره صادرات بانک مرکزی گفت: تعداد شعب عرضه کنند ارز توافقی بانک ها افزایش پیدا کرد که افراد به ازای هر کارت ملی می تواند دو هزار یورو یا معادل آن سایر ارزها را دریافت کند.
معاون وزیر صمت گفت: پیشنهاد وزارت صمت به بانک مرکزی و سازمان توسعه تجارت برای کاهش تعهد ارزی صادرکنندگان نمونه لوازم خانگی از ۹۰ درصد به ۸۰ درصد است.
در نشست تخصصی دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی(ICC) با معاون ارزی بانک مرکزی، راه‌های تسهیل تجارت خارجی و استفاده از روش‌های نوین پرداخت در حوزه بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.
جلسه معاون ارزی بانک مرکزی با مدیران بین‌الملل بانک‌های کشور به منظور تجهیز و آمادگی برای گسترش و احیای روابط کارگزاری با بانک‌های خارجی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ