در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی می شود و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
به گفته پیرهادی لایحه برنامه هفتم توسعه همچون قانون برنامه ششم توسعه برای آسیب‌های اجتماعی اولویت‌بندی قائل شده‌اســت اما متاسفانه اولویت‌های پیشنهاد شده در لایحه برنامه هفتم توسعه تفاوت چندانی با اولویت‌های تعیین شده دربرنامه ششم توسعه ندارند .
مشهد ـ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ۲۷ خرداد تاکنون ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر بوده است.
برنامه بدون تعارف به سراغ مادری رفته که با نجات عده‌ای از بند، دل‌های زیادی را شاد کرده است.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان ۷۶ هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی با ۱۴۸ نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده‌های قضائی آن‎ها رسیدگی کردند.
در پیش نویس لایحه برنامه «هفتم توسعه»، دولت ابراهیم رئیسی به ایجاد یک میلیون شغل در سال تاکید کرده است. اما با استناد به آمارهای مرکز آمار ایران، این بخش هم یک چالش بزرگ خواهد بود، زیرا وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از۲/۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده و «می‌توان گفت که رکورد سه ساله نرخ بیکاری شکسته شده است.»
این همایش که با حضور بیش از پانصد نفر از نخبگان، اساتید، مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود با رویکرد تبیینی به بررسی محور‌های بیست گانه برنامه هفتم توسعه می‌پردازد.
چوپان گفت: «من توانستم به عنوان هفدهمین نفر در ۵۸ سال گذشته که از برگزاری مسترالمپا می‌گذرد، مجسمه ساندو را به نام ایران کنم. ساندو مردی آلمانی و اولین کسی بود که تناسب اندام را به مردم معرفی کرد. این مجسمه هر سال به قهرمان می‌رسد و اکنون به نام من است.»
رئیس جمهور ترکیه می گوید دولت آنکارا برای بازسازی مناطق زلزله زده برنامه ریزی می کند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از انتخاب سه نفر از اعضای این کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه خبر داد.
باباخانی پیش بینی کرد که درحدود هزار و ۵۰۰ تشکل و ۶ هزار نفر از اعضای تشکل‌ها در این دوره شرکت کنند، ولی با توجه با استقبال فعالان فرهنگی و مسئولان هیات ها، سازمان هیات و تشکل‌های دینی جوابگوی همه درخواست‌ها نیست. وی در این زمینه گفت: اگرچه حدود صد هزار هیات در سراسر کشور وجود دارد، ولی بسیاری از این هیات‌ها به صورت مناسبتی مانند ایام محرم برنامه دارند. در حدود ۴۰ هزار هیات نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود که بسیاری از این هیات‌ها برنامه‌های هفتگی مانند برگزاری زیارت عاشورا دارند.
مشهد ـ دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: یک باند مربوط به معاملات فردایی ارز در مشهد شناسایی و ۱۱ نفر از عوامل آن دستگیر شدند.
در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی شد و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی کرد.
رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس با اشاره به انصراف تعدادی از داوطلبان تصدی ریاست دیوان محاسبات گفت: در جلسه این کمیته برنامه ۶ نفر از داوطلبان باقی مانده بررسی شد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از اجرای ۱۴۰۲ برنامه سلامت‌محور با مشارکت بیش از ۳۳ هزار نفر از شهروندان این منطقه در ۸ ماهه سال جاری خبر داد.
رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نمی خواهیم قیمت انرژی را گران کنیم اما از طرف دیگر روند کنونی مصرف انرژی برای کشور آسیب زاست و باید برای آن فکری اساسی شود.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند
روی ماتا و خسرو حیدری فعالیت زیادی در تمرینات استقلال دارند و به برنامه های تاکتیکی ساپینتو نظم می‌دهند.
برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد از هر ۱۰ شهروند افغانستان ۹ نفر قادر به تهیه غذای کافی نیستند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنا داریم بر اساس یک برنامه ریزی مشخص نرخ بازگشت نخبگان ایرانی غیرمقیم به کشور را به هزار نفر در سال افزایش دهیم.
بازیکنان تیم ملی در نمایشی موفق و با برنامه‌ مقابل یکی از غول‌های فوتبال دنیا و آمریکای جنوبی، به شکست ناپذیری چند وقت اخیر اروگوئه پایان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ