در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی شد و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به لغو دوباره این انتخابات واکنش نشان داد.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و بوکس اعلام نشده، گفت:با مساعدت مرکز حراست این نتیجه را به موقع دریافت می کنیم و تعویقی نداریم.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، نفرات ثبت نام کننده مشخص شدند که در بین آنها چند چهره مطرح کشتی از جمله رئیس فعلی این فدراسیون حضور دارند.
مهلت نام‌نویسی کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی به پایان رسید و 15 نفر برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند.
اقدام سریع براتی برای ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فوتبال تهران
در پایان ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی برای تصدی پست ریاست این فدراسیون، ۷ نفر نام‌نویسی کردند.
با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان، زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس مشخص شد.
رئیس کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه گفت: پژمان پشمچی زاده و سیداحمدرضا دستغیب به عنوان کاندیداهای نهایی ریاست دیوان محاسبات کشور انتخاب شدند.
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی از انتخاب چهار کاندیدای ریاست دیوان محاسبات در جلسه امروز این کمیته خبر داد.
در حالی که کمتر از ۳ ماه دیگر تا پایان دوره ریاست مهدی گودرزی در فدراسیون ترای‌اتلون باقی مانده اما هنوز ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون انجام نشده است.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی در حالی از نیمه گذشته که حتی یک نفر هم برای تصدی این فدراسیون اعلام آمادگی رسمی نداشته است.
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی در حالی از نیمه گذشته که حتی یک نفر هم برای تصدی این فدراسیون اعلام آمادگی رسمی نداشته است.
ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون هندبال از ۲۱ آبان آغاز شد.
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از صبح امروز شنبه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
در پایان هفتمین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، ۹ نفر برای پست ریاست، نایب رییس، خزانه داری و هیات اجرایی ثبت نام کردند.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
حکم کمیته بدوی درباره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال توسط کمیته استیناف نیز تأیید شد.
توزیع کارت آزمون سراسری ۱۴۰۱ آغاز شد
آغاز ثبت نام کاندیداهای ریاست فوتبال از فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ