با اعلام سازمان لیگ برتر، قرعه کشی مرحله اول جام حذفی که با حضور قهرمانان استان‌ها انجام می‌شود، برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
النصر بدون ستاره های مطرح خود کارش را در رقابت های جام باشگاه های عربی آغاز می کند.
در اولین روز برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ تعداد ۵۴۲ هزار و ۱۰۲ داوطلب سه گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر به رقابت می‌پردازند؛ به این ترتیب که کنکور گروه آزمایشی ریاضی و انسانی، صبح امروز چهارشنبه ۱۴ تیر برگزار می‌شود و داوطلبان گروه آزمایشی هنر نیز عصر امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه به رقابت می‌پردازند.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی، از دیروز ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و امروز با مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان می رسد.
جام جهانی تیراندازی از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود و ۹۴ تیرانداز در این مسابقات حضور دارند.
چهل و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی با حضور حداقلی کشتی گیران خارجی و اکثر مدعیان داخلی آغاز شد.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف از روز جمعه در یاکوتسک روسیه برگزار می شود و تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان با ۱۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته است.
روز نخست مسابقات پدل ۲۵۰ امتیازی کشور با انجام رقابت‌های گروهی در روز اول پیگیری شد.
با برگزاری آیین افتتاحیه نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران، رقابت پایتخت نشینان برای کسب جوایز ارزنده این جام آغاز شد.
در دومین و آخرین روز برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی "ریاضی‌فنی" و "علوم‌انسانی"از لحظاتی پیش آغاز شد.
از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز آغاز و فردا با برگزاری چند دیدار دیگر پایان می یابد.
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
دومین روز از هفته دوم جام جهانی با رقابت تکنس و استرالیا از گروه D آغاز می‌شود.
سازمان ورزش شهرداری تهران، همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، نسبت به برپایی دهکده جام جهانی، اقدام می کند.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
مرکز موسیقی مأوا همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها نماهنگ «لحظه صعود» را منتشر کرد.
در کمتر از چند ساعت دیگر سوت آغاز جام جهانی 2022 با بازی بین دو تیم قطر، میزبان رقابت ها و اکوادور به صدا درخواهد آمد.
رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور از هفته آینده آغاز می شود.
رقابت های لیگ بانوان باشگاههای کشور از ۱۹ مهرماه با حضور ۱۷ تیم در سالن خانه تکواندو آغاز می شود.
پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ