رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی از قطعی شدن حضور بانوان تماشاگر در دیدار تراکتور در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا خبر داد
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از حضور بانوان فلسطینی در مسجدالاقصی برای دفاع از قبله اول مسلمانان جهان در برابر تعرض شهرک‌نشینان خبر می‌دهند.
قزوین- استاندار قزوین در مورد حضور بانوان قزوینی در فصل آینده لیگ برتر در ورزشگاه اظهار کرد: برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال و فیفا هستیم.
سازمان داوطلبان در توافقی با شبکه ارتباطی سازمان‌های غیردولتی بانوان، تفاهم‎نامه‎ ای به منظور افزایش حضور بانوان در طرح‌ها و برنامه‌های عام‌المنفعه امضا کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ضرورت تقویت روحیه ایثار و ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: امیدواریم شاهد افزایش حضور بانوان در مسائل کلان کشور باشیم.
تمرین شاگردان رحمتی با حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه اراک برگزار شد.
توضیحات وزیر ورزش درباره احتمال حضور بانوان در دربی و آخرین وضعیت باشگاه استقلال را مشاهده می‌کنید.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد بتوانند با تیم‌های بزرگ دنیا مسابقه بدهند.
بازی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان با حضور بانوان تماشاگر آغاز شد.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، بانوان تماشاگر می‌توانند در دو بازی آینده تیم ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
با اعلام نایب رییس فدراسیون فوتبال بازی استقلال و ملوان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
به گفته نایب رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و با توجه به اضافه شدن مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد بانوان به جمع رشته‌های غرب آسیا، قطعا تیم‌های بانوان در دوره آتی این رقابت‌ها شرکت دارند.
به گفته نایب رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و با توجه به اضافه شدن مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد بانوان به جمع رشته‌های غرب آسیا، قطعا تیم‌های بانوان در دوره آتی این رقابت‌ها شرکت دارند.
در روزهایی که لیگ برتر نیز از حضور هواداران محروم بود، یکی از اتفاقات جالب در لیگ‌ آزادگان همراهی بانوان در استادیوم‌ها در حمایت از تیم محبوب‌شان است.
با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور بانوان هوادار پرسپولیس در ورزشگاه برای بازی برابر صنعت نفت آبادان، جهت اطلاع رسانی مطالب مرتبط، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
تعداد بلیت اختصاص یافته به بانوان برای تماشای دیدار پرسپولیس و نفت آبادان مشخص شد.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت 21:30 برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ به ساعت 19 انتقال داده شد.
قزوین – وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت رعایت شرایط فرهنگی و تأمین زیرساخت‌ها حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.
بانوان تماشاگر در مسابقه استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر از ورودی مشخصی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.
حضور بانوان در بازی فردای استقلال قطعی شد
حضور بانوان در ورزشگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال منوط به ایجاد زير ساخت و تایید نهادهای مربوطه خواهد بود.
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می کنیم تا با هماهنگی سازمان های نظارتی در اسرع وقت تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ