اصفهان- در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، ۵ کیلومتر قطعه پایانی از باند دوم محور علویجه به پلیس راه اصفهان - تهران و ۲ دهانه پل ۲۲ متری در این محور افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با خودروی تندر ۹۰ در محور مواصلاتی استهبان چهار نفر فوت کردند و یک نفر مجروح و روانه بیمارستان شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای وضعیت و محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در محور مواصلاتی منتهی به شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از قاچاق ژنراتور ۱۵ میلیاردی در محور مواصلاتی بم-زاهدان خبر داد.
سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در محورهای مواصلاتی با بارش برف و باران مواجه هستیم، گفت: دو محور استان سمنان به دلیل بارش برف مسدود شده است.
سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز پر حجم، اما روان است و گره ترافیکی نداریم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه بارش برف در گردنه های استان گزارش شده است، گفت: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود شد.
فرماندار ازنا بیان کرد: از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و هم‌اکنون برخی از راه‌های روستایی و مواصلاتی مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز، نیمه سنگین است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است، گفت: گردنه آهوان، شهمیرزاد-فولاد محله و سمنان-فیروزکوه با بارش برف مواجه است.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع جاده‌های هراز و چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود بودن ۴ محور شریانی خبر داد و گفت: ترافیک در۴ محور منتهی به تهران سنگین گزارش شده است.
اراک- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در محورهای ساوه-همدان، اراک-سلفچکان، اراک-توره و ساوه-تهران به علت موج بازگشت زائران اربعین حسینی شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک نیمه‌سنگین در هشت محور خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راهور به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و خروج از کشور زائران از کشور پرداخت و گفت: ۳ نفر در تصادف محور ایلام جان باختند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از تداوم انسداد محور امام‌زاده داوود و تردد بدون مشکل در دیگر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آسیب دیدن ۲۳۸۰ کیلومتر انواع راه‌های روستایی، فرعی و اصلی افزود: در جریان سیل اخیر ۱۰۰۰ دستگاه ابنیه فنی در محور‌های مواصلاتی آسیب دیدند و تا روز گذشته دو محور شریانی و غیرشریانی مسدود باقی مانده بودند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از افزایش بیش از ۳۰ درصدی تردد ها در محور های مواصلاتی خبر داد ‌و گفت از تاریخ یازدهم تا سیزدهم مرداد،۲۶۰ هزار خودرو از تهران خارج شده است.
محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه عملیات امدادونجات در ۱۶۶۹ نقطه متاثر از سیل صورت گرفته است، گفت: ۱۶۷ شهرستان، ۱۳۰ شهر، ۱۳۸۶ روستا و ۱۵۳ محور مواصلاتی تحت سیل و آبگرفتگی قرار داشتند که عملیات امدادی در آن‌ها از سوی هلال احمر انجام شده است. در جریان این عملیات‌ها به ۶۱ هزار و ۱۲۷ نفر امدادرسانی شده و ۸۵۸۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین ۳۰۱۸ نفر نیز به نقاط امن منتقل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ