مدیرعامل آلومینیوم اراک دلیل امضای مدیران سابق باشگاه پای فرم بودجه فصل بعد این تیم را توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رضا مومنی مقدم، بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران یعنی پوریا حسین خانزاده از دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به تیم ملی جوانان ملحق خواهد شد.
رئیس فدراسیون اعلام کرد که تمامی باشگاه ها باید به بحث فیرپلی مالی احترام بگذارند و موضوعاتی مانند کمک هوادار متمول، با قوانین مغایرت دارد.
بهترین بازیکنی که ممکن است در اردوی پیش‌روی تیم ملی در فهرست نباشد، کسی جز سامان قدوس نیست.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
اعزام تیم ملی جودو کشورمان به روسیه بدلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور دو ملی پوش در آستانه لغو قرار دارد!
دادستان کل آمریکا روز جمعه به وقت محلی با تکرار اتهام زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و در هراس از نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: آمریکا عملیات بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای قاچاق سلاح جنگی به یک گروه شبه نظامی در یمن را مختل کرده است.
وضعیت مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران برای حضور در دیدار حساس مقابل بارسلونا مبهم است.
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها گفت: لازم می‌دانم به ضرس قاطع بگویم که با توجه به شرایط و منابع مالی موجود، عمده عدد‌هایی که در لایحه بودجه آمده و تعریف شده قابلیت تحقق ندارد. در مجموع حرف‌های بسیار زیادی پیرامون کلیات و همینطور مسائل جزئی لایحه بودجه وجود دارد که ان‌شاءالله در کمیسیون‌های تخصصی و بعد در کمیسیون تلفیق نسبت به رفع و اصلاح آن تلاش خواهیم کرد.
مجمع فدراسیون بسکتبال در حالی برگزار شد که ابهاماتی پیرامون بعضی از مسائل مالی این فدراسیون حل نشده باقی ماند.
صورتهای مالی باشگاه پرسپولیس با سوالات و نقاط ابهام نسبتا زیادی همراه شده است.
درحالی دیروز از ۳۰ نفر برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شد که چند ابهام بزرگ در خصوص این لیست وجود دارد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
یکی از ابهامات بزرگ در ترکیب تیم ملی حضور احمد نوراللهی در ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس است.
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو ابهام همراه بود که سرمربی این تیم هم پاسخ قانع کننده ای به آن نداد.
شقاقی با اشاره به اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی که در کدال منتشر شده است، دارای ابهام زیادی است، گفت: این صورت‌های مالی به هیچ عنوان شفاف نبوده و مبهم هستند، از سویی حسابرسی شرکت‌های دولتی با استاندارد‌های ملی و بین المللی فاصله بسیار زیادی دارد و اگر قرار بود حسابرسی استانداردی از این بنگاه‌ها انجام شود، زیان آن‌ها به مراتب از آن چیزی که در سامانه کدال منتشر شده، بیشتر خواهد بود، اما به هر حال این موضوع یک گام رو به جلو از سوی وزیر اقتصاد برای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی است و به نوعی یک شروع خوب است که باید استمرار پیدا کند.
ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در حالی برای حضور در دو رویداد مهم پیش رو از سوی فدراسیون کاراته اعلام شده که در مورد حضور برخی ملی پوشان ابهاماتی وجود دارد.
به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی آمریکا نسبت به عدم استفاده از کریستین پولیشیچ، مهاجم چلسی، بسیار بدبین و خشمگین شده‌اند.
رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در رقابت‌های آسیایی، ایران را به استفاده از بازیکنان صغرسن متهم کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در بازی با اسپورتینگ لیسبون آسیب دید، در حال حاضر زیر نظر پزشکان پورتو است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در بازی با اسپورتینگ لیسبون آسیب دید، در حال حاضر زیر نظر پزشکان پورتو است.
بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان کاپیتان تیم ملی والیبال ایران مشخص شد.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ