الهام علی اف رئیس جمهور گفت: دولت آذربایجان توجه ویژه‌ای به حمایت از حقوق، آزادی‌ها و امنیت آذربایجانی‌های مقیم خارج از کشور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
شاباک مدعی بازداشت یک گروه فلسطینی به اتهام طرح‌ریزی برای انجام عملیات‌های ضدصهیونیستی شد.
کاخ سفید ادعای رئیس جمهور سابق آمریکا درباره استفاده دولت کنونی از اهرم سیاسی برای تحت قانونی قرار دادن وی را رد کرد.
لاتزیو با انتشار بیانیه‌ای به اتهامات علیه چیرو ایموبیله پاسخ داد. پیر پائولو مارینو، مدیر و آندره‌آ سوتیل، مربی اودینزه، ایموبیله را متهم به تمارض و گرفتن پنالتی کرده بودند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.
ساکت الهامی، سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر ادعای عجیبی را در مورد نتایجش با تیم ملی در صورت قبول هدایت این تیم مطرح کرد!
دادستانی شهر بارسلونا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت 7 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت خواهد کرد.
دادستانی اسپانیا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت 7 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت خواهد کرد.
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
الهام علی اف گفت: درخواست تحقیق فوری و شفاف داریم. اینکه دقیقا بعداز این اقدام تروریستی رسانه های ایران با این تروریست مصاحبه کردند نشان می دهد او آن کسی است که توسط یکی از شاخه ها و نهادهای وابسته فرستاده شده است.
ادعای کمک ایران به روسیه در جنگ اوکراین از سوی طرف غربی مطرح شده و مقام‌های ایرانی بار‌ها تاکید کرده اند که سیاست بی طرفی خود را در این جنگ حفظ کرده‌اند. با وجود تکذیب ایران، طرح این ادعا علیه تهران به طرح مباحث سیاسی و حقوقی بسیاری منتهی شده که بعضا ضد و نقیض هم هستند. انتشار این نگاه حقوقی در روزنامه صرفا برای آشنایی مخاطبان با دیدگاه‌های متفاوت است و محتوای آن مورد تایید روزنامه نیست.
دنی آلوز که در زندان برایانز 2 بارسلونا حبس است، در صحبت با زندانیان دیگر گفته است که از چیزی نمی ترسد و خودش را آماده هر اتفاقی کرده است.
یک روزنامه نگار اصولگرا مدعی شد که یکی از مقامات سابق کشور به اتهام جاسوسی بازداشت شده است.
برادر پوگبا که به اتهام اخاذی از او در زندان بود، به صورت مشروط آزاد شد.
کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا: من از زنان ایران و شجاعت آن‌ها الهام گرفته‌ام.
مصطفی میرسلیم که چندی پیش خبر دستگیری پسرش به اتهام همکاری با منافقین اعلام شد،‌ در واکنش به حواشی پیرامون زندگی‌اش گفت: هیچگاه در امور شخصی ادعای عصمت نداشته‌ و از تذکر مشفقانه دیگران هم استقبال کرده‌ به ویژه وقتی برادرانه و بدون قصد تخریب بیان شود.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
کارشناسان ایرانی و اوکراینی به منظور شفاف‌سازی درباره اتهامات مبنی بر استفاده از پهپادهای ساخت ایران علیه کی‌یف در جنگ روسیه با اوکراین، با یکدیگر ملاقات کردند.
روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به ادعای بازداشت برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه واکنش نشان داد.
عضو هیات مدیره پرسپوليس مدعی شد این باشگاه بابت اتهامات باشگاه سپاهان از حریف به صورت قضایی شکایت خواهند کرد.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، در جدیدترین ادعاهایش علیه این بازیکن مدعی شده است که او برای طلسم کردن کیلیان امباپه اقدام کرده است.
تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته
بدون شك موضوعات مطرح شده مصداق وارد آوردن اتهام صريح به كادر فنى تيم ملى، ساختار سازمانى و ادارى فدراسيون همچنين زير سوال بردن جايگاه و شان ملى پوشان شايسته فوتبال ايران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ