بازداشت شهره موسوی مبنی بر فعالیتش در شرکتی به اسم «کینگ‌مانی» بود که در حوزه رمزارز‌ها فعالیت داشت. او و همسرش با شکایت بیش از سه هزار مال‌باخته مواجه شده و سرانجام بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان رأی به بازداشت آن‌ها داده شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال و پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، عملکرد پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند.
این لایحه مجلس نمی تواند افراد را با حجاب کند / ما به جای اینکه بیایم و جریمه کنیم و بزن و ببند راه بیندازیم باید کار فرهنگی انجام دهیم.
محمد مهاجری نوشت: تا اینجای کار، نه فقط غنی‌نژاد که لیبرالیسم هم قسر در رفته. او شانس بزرگی یافته که طرف‌هایش بازی ساده او را پیش‌بینی نکرده بودند و درعین حال، او دست طرف مقابل را خوانده و با علم کافی وارد بازی شده است. با این حال به نظر می‌آید متفکرانی هم در کشور ما و هم در غرب وجود دارند که لیبرالیسم اقتصادی و سیاسی مورد قبول غنی‌نژاد را به چالش کشیده‌اند
انارکی با بیان اینکه سبک زندگی و نوع غذایی که افراد استفاده می‌کنند با ابتلاء به یبوست ارتباط مستقیم دارد، افزود: در وعده‌هایی غذایی که امروزه مردم استفاده می‌کنند جای مایعات و فیبرها به شکل قابل توجهی خالی است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه البته شرط عربستان برای انجام عملیات حج تنها با ایرلاین حامل پرچم هم سر جای خود بوده‌است، گفت: انجام عملیات حج تنها با ایرلاین جمهوری اسلامی ایران به طور عمده به موضوعات تکنیکال برمی‌گردد که جزییات خاصی دارد و موضوع سیاسی نیست.
آنچه آقای عبداللهیان مطرح کرده‌اند، احتمالا درست است، اما با توجه به اینکه در روند مذاکرات محرمانه و مخفی به نتایجی رسیده‌اند، طرف آمریکایی تمایلی برای بیان آن تا زمانی که توافق کامل و قطعی صورت نگرفته، نداشته باشد.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
فرشته کریمی و سارا شیربیگی تا اینجای رقابت‌های کافا ۲۰۲۳، هر کدام پنج گل وارد دروازه حریفان ایران کردند و برای فتح عنوان خانم گلی در این مسابقات با یکدیگر رقابت جالبی دارند!
وزیر کشور، با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر جای احزاب خالی بود، گفت: در وزارت کشور حامی گفتگو و نقش افرینی احزاب هستیم چرا که برای آنها کارکرد مهمی را طبق قانون اساسی قائل هستیم.
وزیر کشور، با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر جای احزاب خالی بود، گفت: در وزارت کشور حامی گفتگو و نقش افرینی احزاب هستیم چرا که برای آنها کارکرد مهمی را طبق قانون اساسی قائل هستیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حق تیمش مقابل استقلال برد بوده است، به تاثیر غیبت لوکادیا و دیاباته و تشریح برنامه‌هایش برای پر کردن جای خالی این دو مهاجم خارجی پرداخت.
دیدن اینکه قدر بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود، شما را به این فکر فرو می‌برد که افکار عمومی منفعت‌طلب رونالدو را قربانی کرده‌اند.
وزارت اقتصاد نباید اهمال کاری خود را به دیگر دستگاه ها ارتباط دهد. آن‌هایی که به طور کامل به درگاه ملی مجوزها متصل شدند، چه تغییری در نظام صدور مجوزها ایجاد کرده اند که حال منتظر ادامه اتصال به درگاه ناقص مجوزهای کشور هستیم.
گرت بیل تا به اینجای کار در جام‌جهانی کار خاصی انجام نداد و شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود و جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است، گفت: داوری بهترین اتفاق این بازی بود و از آن حمایت می کنم.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود، گفت: جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در مورد حوزه مسکن یک ایراد در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و آن اینکه این وزارتخانه به جای آن که نقش سیاستگذار و تسهیل‌کننده داشته باشد اکنون یک نقش پیمانکاری به خود گرفته است و جای انبوه‌سازان و بخش خصوصی در این حوزه خالی است در حالی که این‌ها باید بیایند مسکن تولید کنند و ما آن‌ها را نداریم.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه احیای وزارت بازرگانی مشکلات را برطرف نمیکند، گفت: اصلی‌ترین راهکار رونق تولید و جلوگیری از تلاطمات قیمتی وحدت مدیریتی در تولید و توزیع است.
کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی عنوان داشت: «بهتر بود که یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی به جای اینکه مهمل بگوید، به خاطر وجهه خود، دهانش را می‌بست. او چیز بهتری برای گفتن نداشت. این خیلی ساده و بچگانه است که او فکر کند برای افتخار و تسلیحات هسته‌ای کره شمالی می‌تواند معامله اقتصادی کند.»
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته، هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث ۲۹ مصدوم و یک کشته داشته است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات اقتصادی دولت هستم، گفت: قطعاً این جراحی اقتصادی سخت و خطیر خواهد بود، اما باید به زودی انجام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ