شاهرود- رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آن‌ها نیز مورد رصد و تصویر برداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.
محیط‌بان نمونه ملی تصاویری از غذاخوردن خرس قهوه‌ای مادر به همراه دو توله‌اش در منطقه شکار ممنوع سوادکوه ضبط کرد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیین تجدید میثاق رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، کارمندان، کارکنان و محیط‌بانان این سازمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجلیل از محیط‌بانان نمونه کشوری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۱۱۳ متخلف شکار و صید در مناطق چهارگانه طی یک سال اخیر دستگیر و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مشاور عالی خود در امور همیار محیط بان را منصوب کرد و گفت: جذب همیاران محیط بان از طریق سیر مراحل قانونی در اولویت کاری سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان حفاظت محیط زیست شهادت پنجاهمین شهید محیط‌بان احراز شد.
خانواده محیط‌بان کرمانشاهی در مراسمی با حضور مسئولین استان کرمانشاه از خون عزیز خود گذشتند و بدین ترتیب قاتل محیط‌بان کرمانشاهی بخشیده شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در تماس تلفنی با مقداد محمدی فر، محیط بان مجروح پارک ملی پابند شهرستان نکا، گفت‌وگو کرد.
اردبیل- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه تعداد محیط‌بانان حاضر در مناطق حفاظتی کشور بسیار پایین است گفت: سالانه ۲۵۰ نفر محیط‌بان در کشور استخدام می‌شود.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست جزئیات ماجرای درگیری بین محیط بانان و شکارچیان در پارک ملی دنا را تشریح کرد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای خودکشی محیط‌بان آستارایی ارائه داد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای خودکشی محیط‌بان آستارایی ارائه داد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت: طی امسال حداقل ۳۵۰ محیط‌بان و کارشناس جذب سازمان محیط‌زیست می‌شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: یاسین یاری، محیطبان جوان منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر در پی بروز سانحه سقوط از صخره، حین انجام ماموریت و در حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده لشگردر به جرگه شهدای محیطبان پیوست.
رئیس حوزه قضائی رابر در استان کرمان گفت: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه شدند که در این حین یکی از شکارچیان به قتل رسید.
ایذه - رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه از مجروح شدن محیط‌بان ایذه‌ای در درگیری با شکارچیان خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پیگیری‌ها برای دستگیری قاتل محیط‌بان برومند نجفی توسط پلیس کشور در حال انجام است، اما به دلایل نا معلومی، روند دستگیری تا این لحظه به تاخیر افتاده است.
محیط‌بان برومند نجفی ۲۲ مرداد سال جاری در جریان اعاده دادرسی و در حالی که از دادگاه به زندان منتقل می‌شد در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه توسط پدر شکارچی مقتول با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: قاتل محیط‌بان برومند نجفی تاکنون دستگیر نشده اما از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیر دستگیری او هستیم.
حبیب‌الله نجفی، برادر شهید محیط‌بان «برومند نجفی‌» گفت: برادر من ۱۰ سال از جان و مال خود برای تعصبی که نسبت به طبیعت داشت، مایه گذاشت و هر کاری برای حفظ آن منطقه کرد؛ برادر من از اتفاقی که برای مقتول افتاد به شدت متأثر بود و داغ سنگینی بر دل او مانده بود. برومند به جان پدرمان قسم می‌خورد که هیچ عمدی در این اتفاق نبوده و فقط برحسب وظیفه عمل کرده است.
سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت نوشت: عروج شهادت‌گونه‌ی محیط‌بان صدیق و دلاور برومند نجفی، قلب عاشقان محیط زیست ایران زمین را به درد آورد و بار دیگر ثابت کرد که متجاوزان به حریم طبیعت، از ارتکاب هر جرم و جنایتی در جهت ایجاد ناامنی برای ساحت جامعه و اختلال در مسیر حفاظت از محیط‌زیست، فروگذار نیستند.
در پی اعلام گزارش حضور یک گروه شکارچی در منطقه بیستون، محیط بان برومند نجفی با همکاران خود راهی منطقه‌ای می‌شود که گزارش شده بود شکارچیان در آن‌جا حضور دارند، و بنا بر اظهارات وکیل این محیط‌بان، در همین محل به قصد متوقف کردن خودرو پرایدی که به فرمانده برومند نجفی حمله‌ور شده است درگیری رخ می‌دهد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: پس از جلسه دادگاه امروز محیطبان برومند نجفی به همراه یک سرباز در حال خارج شدن از ساختمان دادگاه بود، که با تجمع اقوام مقتول روبرو می‌شود، و در نهایت با تیراندازی پدر مقتول به برومند نجفی و سرباز همراه او محیطبان نجفی فوت شد و سرباز همراه او راهی بیمارستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ