آتش سوزی عظیم جنگلی در شهر منچستر ایالت نیوجرسی آمریکا آسمان شب را روشن کرد. تصاویر هوایی آتش سوزی گسترده جنگلی در شهر منچستر را به تصویر می‌کشد. به گفته سرویس آتش نشانی جنگل نیوجرسی، تا اوایل صبح چهارشنبه (۱۲ آوریل)، آتش بیش از ۵۰۰ هکتار گسترش یافته بود و تنها ۱۰ درصد آن مهار شده است. مقامات دستور تخلیه ساکنان اطراف را صادر کرده اند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهین های آتشین گروهی از پرنده های ساکن استرالیا هستند که رفتاری خاص از خود نشان می دهند. آنها به عمد آتش سوزی ایجاد می کنند تا طعمه های خود را آسان تر شکار کنند.
راننده عجیب و غریب که با زدن فندک در باک خودرو باعث آتش سوزی شد. منبع: چندثانیه
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رساند./دانشجو
سخنگوی سازمان آتش نشانی - از آتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر تهران خبر داد و گفت: در این حادثه آتش‌سوزی، با اقدام به موقع راننده این اتوبوس خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و مسافران قبل از شروع حریق از اتوبوس پیاده شدند.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
منابع سعودی در حالی از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «دمام» در شرق عربستان خبر دادند که گمانه زنی ها درباره حمله موشکی نیروهای یمنی به این منطقه قوت گرفته است.
آتش نشان‌ها در استرالیا تلاش می‌کنند بیش از ۵۰ آتش سوزی در جنگل‌ها و بوته‌زار‌های کوئینزلند را خاموش کنند.
حریق ۲ چادر اسکان اضطراری در شهرک ولیعصر، خوشبختانه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.
بر اثر اصابت یک موشک روسی به منطقه مسکونی در خارج از کی‌یف پایتخت اوکراین اصابت کرد و حفره‌ای عظیم ایجاد کرد. فیلم منتشر شده عواقب حمله موشکی روسیه به منطقه مسکونی در روستای کوپیلیف را نشان می‌دهد که یک دهانه بزرگ ایجاد کرده است. به گفته مقامات، به کسی آسیب نرسیده است، اما بقایای موشک باعث آتش سوزی در یک مکان شده و به خانه‌ها آسیب وارد شده است.
در پی آتش سوزی و انفجار در یک پالایشگاه نفت در جنوب شرقی سیبری، دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در شمال این کشور و سواحل دریای سیاه خبر دادند.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در شمال این کشور و سواحل دریای سیاه خبر دادند.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی مهیب در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
این مستند روایتی از آتش سوزی ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در زندان اوین است.
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
مهندسان دانشگاه UNSW سیدنی به تازگی یک سیستم تشخیص حریق جدید طراحی کرده اند که می‌تواند با نظارت بر تغییرات سیگنال‌های وایفای به نجات جان انسان‌ها کمک کند.
منابع محلی روسیه از وقوع آتش سوزی نزدیک فرودگاه بین المللی سوچی خبر داده و اعلام کردند این آتش سوزی اختلالی در روند فعالیت و پروازهای آن ایجاد نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ