برخی از نمایندگان مهم و تاثیرگذار در مجلس تشکیل «جمعیت»ها یا «مجمع«هایی که اکثرا عنوان های مردم پایه دارند و ورود به فعالیت های انتخاباتی را راهکاری بهتر ارزیابی می کنند و بدون توجه به اوضاع حاکم بر کشور و دوره ای که در حال سپری کردن آن هستیم سعی دارند منافع و نیازهای جناحی و شخصی خود را برآورده نمایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شاهین شهر در نطق میان دستور گفت: بزرگتر کردن سفره‌های مردم و احیا و به روزرسانی صنایع از جمله کارهایی است که مسئولان مربوطه با دارایی های آزاد شده می‌توانند انجام دهند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش در نطق‌های رسمی و علنی، حضار را غافلگیر کرد!
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش در نطق‌های رسمی و علنی، حضار را غافلگیر کرد!
سید غنی نظری خانقاه، نماینده کوثر و خلخال در مجلس گفت: واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس باید شفاف شود. آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟ گفتم به والله نگرفته‌ام./ خبرگزاری دانشجو
ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آنها را اجرا کنند.
نطقه‌ای در مغز به نام تایمر شبانه روزی وجود دارد که به همگام سازی حرکت و عملکرد هر سلول بدن با سطح نور و تاریکی محیط کمک می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
گویا برخی از این نمایندگان مهم و تاثیرگذار در مجلس ، تشکیل «جمعیت»ها یا «مجمع«هایی که اکثرا عنوان های مردم پایه دارند و ورود به فعالیت های انتخاباتی را راهکاری بهتر ارزیابی می کنند، بدون توجه به اوضاع حاکم بر کشور و دوره ای که در حال گذران آن هستیم، سعی دارند منافع و نیازهای جناحی و شخصی خود را برآورده نمایند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم تورم طوری در این کشور یکه تازی می‌کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته است.
سید ابراهیم رییسی در نطق خود در میدان آزادی تهران به شعار «زن زندگی آزادی»‌ هم اشاره کرد و طبعا متفاوت. این گونه که داخلی ها را فریب خورده و خارجی ها را فریب دهنده توصیف کرد. نکته دیگر هم این که هر چند رسانه‌های رسمی در طول دهه فجر میان دولت کنونی و دولت های قبل جمهوری اسلامی تفکیک قایل نشده بودند و به ارایه کارنامه ۴۴ ساله نظام پرداختند اما رییس جمهوری ترجیح داد در نطق رسمی ۲۲ بهمن جدای اشارات کلی ۶ دستاورد دولت خود را نیز مشخصا برشمرد.
نطق محمودزاده، نماینده مجلس علیه دولت: مردم از عملکرد تعدادی از مسئولین اصلا رضایت ندارند/ به رئیسی درباره احتمال تورم سه رقمی هشدار داده شد؛ آیا به این هشدار‌ها گوش داده شد؟/ به دلیل کارشکنی‌های روسیه، برجام احیا نشد
صحبت‌های نماینده مردم دامغان علیه وزیر بهداشت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز شده است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، صفوف خبرنگاران در روسیه که تابع دولت نیستند، کمتر از هر زمان دیگری است و امسال دولت انتقاد از «جنگ» یا «ارتش» را هم جرم انگاری کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز همبستگی با شورشیانی که پس از یورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره این کشور بازداشت و محکوم شده‌اند، متعهد شد تا حقیقت را درباره این ماجرا برملا کند!
نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.
قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است، دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت.
در ایران ما، حساسیت ویژه روی دشمن خارجی و کلا دشمنان نظام است و لذا معمولا در نطق های مسئولان، ذکری از دشمنان داخلیِ جان، مال و ناموس ملت نمی‌شود؛ حال تجاوز دسته‌جمعی باشد، اسید بپاشند یا با قمه به جان مردم بیفتند.
وزارت نیرو در تابستان پیش رو بنا دارد تا با انعقاد تفاهم نامه با  مشترکان و بخش های پرمصرف مثل بخش صنایع و بخش کشاورزی مقدمات کنترل اوج بار مصرف و پایداری جریان برق را اجرایی کند؛ اقدامی شایسته و ضروری که انتظار می رود نتیجه ثمربخشی آن به حداقل رسیدن خسارت‌ها در بخش های اقتصادی و جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی نشده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ