سفیر چین در افغانستان نوشت: در امور داخلی افغانستان مداخله نمی‌کنم و به دنبال نفوذ یا منافع شخصی در افغانستان نیستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت چین در پاکستان امروز و پس از وقوع حمله تروریستی که کاروان حامل مهندسان چینی نزدیک بندر «گوادر» را هدف قرار داد، به شهروندان خود هشدار داد.
سفارت چین در ژاپن در بیانیه‌ای اعلام کرد که گسترش شرقی ناتو به سمت منطقه آسیا-اقیانوسیه، با منشور سازمان ملل در تعارض است.
سفارت چین در آمریکا به مقامات واشنگتن هشدار داد که رئیس‌جمهور آمریکا باید از اظهارات اخیرش درباره همتای چینی‌اش عقب‌نشینی کند، درغیراین‌صورت باید «پیامدهای» آن را بپذیرند.
سفارت چین در نروژ از برچسب‌زنی مکرر ناتو به پکن شدیدا انتقاد کرد و این ائتلاف نظامی را تهدید واقعی علیه صلح جهانی خواند.
سفارت چین در لندن، سفر نخست‌وزیر انگلیس به تایوان و دیدار با مقامات ارشد این جزیره را به‌شدت محکوم کرد.
سفارت چین در لندن، سفر نخست‌وزیر انگلیس به تایوان و دیدار با مقامات ارشد این جزیره را به‌شدت محکوم کرد.
مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور هیات بلند پایه وزارت دفاع ترکیه و جمعی از دیپلمات‌ها و مقامهای دولتی، نمایندگان مجلس و اعضای احزاب سیاسی برگزار شد. در این مراسم سفرای کشورهای عربستان و چین نیز حضور داشتند. / فرهیختگان
اردبیل- مسئول کمیته سرمایه‌گذاری خارجی رویداد ۲۰۲۳ اردبیل گفت: نمایندگان سفارت کشورهای امارات، چین، روسیه و اسپانیا در افتتاحیه ۲۰۲۳ اردبیل پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو حضور پیدا می‌کنند.
سفارت ایالات متحده آمریکا در تایوان روز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن رزمایش‌های چین در اطراف تایوان را از نزدیک تحت نظر دارد و «آسوده‌خاطر است واطمینان دارد که منابع و توانمندی کافی را در سطح منطقه برای تضمین صلح و ثبات در اختیار دارد».
سفارت آمریکا در تایوان اعلام کرد که واشنگتن رزمایش نظامی چین در اطراف این جزیره را به دقت رصد می‌کند.
وزارت خارجه چین امروز با ارسال یک یادداشت اعتراض آمیز به سفارت آلمان در پکن، به سفر مقام برلین به جزیره تایوان واکنش نشان داد.
همزمان با آغاز رزمایش مشترک نظامی ایران و روسیه و چین، سفارت روسیه در کنیا ادعا کرد تکنولوژی موشک‌های هایپرسونیک در دنیا تنها در اختیار این سه کشور است.
توییتر رسمی سفارت روسیه در تهران روسیه، چین و ایران را به عنوان کشورهای دارنده موشک‌های مافوق صوت معرفی کرد.
توییتر رسمی سفارت روسیه در تهران روسیه، چین و ایران را به عنوان کشورهای دارنده موشک‌های مافوق صوت معرفی کرد.
به دنبال عبور یک ناوشکن آمریکایی از تنگه تایوان، سخنگوی سفارت چین در واشنگتن تصریح کرد: در وضعیت هوشیاری بالایی هستیم و همیشه آماده ایم تا به خطرات و اقدامات تحریک‌ آمیز پاسخ دهیم.
طبق برخی اخبار، کرونا مجددا در چین شیوع پیدا کرده است. در این راستا سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در شبکه مجازی ویبو، پیامی بحث برانگیز را منتشر کرده است.
در پی تشدید همه‌گیری کرونا در چین و ابتلا و بستری شدن سفیر و ۶ تن از همکاران سفارت ایران، وزیر امور خارجه در تماس با سفیر کشورمان، وضعیت سلامت او و همکارانش جویا شد.
سفارت چین در لندن دولت انگلیس را به کوتاهی در اجرای تعهدات دیپلماتیک خود متهم کرد.
وزارت امور خارجه چین و همچنین سفارت چین در اوکراین از شهرواندان چینی ساکن اوکراین خواست تا این کشور را ترک کنند و همچنین این سفارت افزود که می‌تواند به خروج مردم چینی از اوکراین کمک کند.
سفارت چین در جمهوری چک اعلام کرد سفر هیئت ۱۴ نفره این کشور به تایوان، نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی چین است.
سخنگوی سفارت چین در آمریکا اعلام کرد: فروش تسلیحات نظامی واشنگتن به تایوان اصل چین واحد را نقض می‌کند و پکن قاطعانه اقدامات لازم را برای حفظ حاکمیت و امنیتش انجام خواهد داد.
سخنگوی سفارت چین گفته است که سفر سناتور آمریکایی به تایوان بار دیگر ثابت می‌کند که ایالات متحده آرزوی ثبات در منطقه را ندارد و در امور داخلی چین مداخله می‌کند.
سخنگوی سفارت چین گفته است که سفر سناتور آمریکایی به تایوان بار دیگر ثابت می‌کند که ایالات متحده آرزوی ثبات در منطقه را ندارد و در امور داخلی چین مداخله می‌کند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه خبر داد: سفارت چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ