هالک ایرانی بعد از شکست ناامید کننده برابر گوریل قزاقستانی روز‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سینما تجلی زندگی است. آینه‌ای است پیش روی همگان. صفت آینه، بازنمایی است. آینه‌، خوب و بد، زیبا و زشت را به میزان واقعیت می‌تاباند. آینه به دستور رفتار نمی‌کند. غبار می‌گیرد، ترک می‌خورد، می‌شکند اما حقیقت را در پاره‌های خود تکرار می‌کند. می‌خواهیم از آینه غبار برگیریم. می‌خواهیم به تکریم آینه بنشینیم. می‌خواهیم سینما زنده بماند. سینما که صاحبان اصلی آن مردمانند.
سگ‌های ولگرد به دلیل افزایش جمعیت، تحت تنش هستند و با تغییر رفتار آنها، بطور فراگیر به مردم و کودکان حمله می‌کنند. سگ‌ها موجودات بشدت آموزش پذیری هستند و وقتی یکی از آن‌ها به مردم حمله کرد بقیه نیز این کار ادامه می‌دهند.
استفاده از مشروبات الکلی و بروز رفتار نامناسب از سوی داوران لهستانی در هواپیما باعث شد تا گروه داوری بازی آ.اک آتن و آریس تغییر کند.
کارشناسان مسائل غرب آسیا با واکاوی دلایل تغییر رفتار شاهزاده جوان سعودی، پیامدهای توافق ایران و عربستان را بررسی کردند.
آدامس نیکوتین تنها بخشی از یک برنامه کامل درمان است که ممکن است شامل مشاوره، پشتیبانی گروهی و تغییر رفتار نیز باشد. موفقیت شما بستگی به مشارکت شما در تمام جنبه‌های برنامه ترک سیگار شما دارد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در صورت عدم تغییر رفتار آمریکا در موضوع اوکراین، بازگشت به پیمان «استارت نو» امکان پذیر نخواهد بود.
اپل در سال ۲۰۲۱، سیستم عامل iOS خود را تغییر داد تا امکان ردیابی رفتار کاربران توسط اپلیکیشن‌ها را محدود کند. متا در فوریه سال ۲۰۲۲، پیش بینی کرد که این تغییر، ۱۰ میلیارد دلار به این شرکت ضرر خواهد زد، زیرا تبلیغات هدفمند برای کاربران آیفون را دشوارتر می‌کند. تیم کوک، مدیرعامل اپل به نوبه خود طی سال‌های اخیر، به دفعات مکرر از مدل کسب و کار فیس بوک انتقاد کرده و حریم خصوصی را حقوق بشر شمرده است.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در مورد رفتار مرتبط با نظافت نشان می‌دهد که غالب ترنی نخستی‌ها بر رفتار مرتبط با یادگیری احتماعی سایر افراد گروه تاثیر می‌گذارند و این موضوع باعث می‌شود تا آنان رفتار خود را برای مورد پذیرش بیش‌تر قرار گرفتن از سوی سایر اعضای گروه تغییر دهند.
محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال از رسانه‌ها می‌خواهد بیشتر به تغییر رفتار ساپینتو بپردازند!
فیفا قصد دارد قانونی جدید برای دروازه‌بان‌ها در هنگام ضربات پنالتی وضع کند و رفتار گلرهایی چون دیبو مارتینز و کپا را محدود خواهد کرد.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
سرمربی ملوان، دروازه‌بان و نیمی از بازیکنان تیمش را برای دیدار مقابل پیکان تغییر داد.
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی پس از این ادعا کرد در صورتی که تهران رفتار خود را تغییر دهد، ریاض آماده است تا روابط با تهران را بهبود بخشد.وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی پس از این ادعا کرد در صورتی که تهران رفتار خود را تغییر دهد، ریاض آماده است تا روابط با تهران را بهبود بخشد.
با مطرح شدن بحث تغییر نرخ بهره سپرده‌های بانکی، فعالان بازار سرمایه محتاط شده‌اند و از میانه جلسه معاملات، رفتار هیجانی برخی سهامداران حقیقی و حقوقی به تغییر روند بازار منجر شد.
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، به تمجید از رفتار و شخصیت ژوزه مورینیو پرداخته است.
اصولا وقتی شما قرار است یک پایه مالیاتی را گسترش دهید و یا نحوه اخذ آن را تغییر بدهید باید با مطالعه رفتار بازار، ذی‌نفعان، بانک‌های اطلاعاتی و ... این کار را انجام دهید. درصورت موفقیت در اجرا و لحاظ ضرورت‌ها، سامانه مودیان منجر به شفافیت شده و در مبدا اقدام به اخذ مالیات می‌کند، ولی اگر موفق نشود می‌تواند در کنار مالیات بر ارزش افزوده به مصیبتی برای تولید بدل شود.
جمهوری اسلامی نوشت: با سرکوب می‌توان اغتشاشات را مهار کرد، ولی اعتراضات فقط با تغییر در رفتار و مدیریت مبتنی بر عدالت، صداقت و خدمت پایان می‌یابند.
زارع پور گفت: تصمیم گیری در رابطه با رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تصمیم مراجع ذیصلاح و تغییر رفتار این دو اپلیکیشن بستگی دارد.
دلیل تغییر رفتار کی‌روش در دوره جدید از زبان نبی
رئیس جمهور با تقبیح رفتار رسانه‌های غربی در تحریف و جعل واقعیت‌ها، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به اعتبار امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تعریف تروریسم را تغییر دهد و خودش را قهرمان مبارزه با تروریسم معرفی کند، لذا وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما است که اجازه ندهیم این تلاش دشمن به نتیجه برسد.
سازمان لیگ فوتبال رفتار غیر حرفه ای خود را در تغییر برنامه های از پیش تعیین شده ادامه می دهد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاثیر شناور شدن ساعت ادارات بر ترافیک تهران را بررسی کرد.
زیدآبادی گفت: کل رفتار سیاسی در ایران آلوده است. همه این اختلافات و نزاعات بر سر تأمین یک منفعت عمومی یا منفعت ملی یا مصلحت عمومی نیست و همه در صدد اثبات خود، حذف و نفی رقیب هستند. از این جهت رفتارهایشان هم به طور فصلی تغییر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ