با مطرح شدن بحث تغییر نرخ بهره سپرده‌های بانکی، فعالان بازار سرمایه محتاط شده‌اند و از میانه جلسه معاملات، رفتار هیجانی برخی سهامداران حقیقی و حقوقی به تغییر روند بازار منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را ۴۰ درصد افزایش داد، اما دولت در سه ماهه اول سال فقط ۲۰ درصد به مستمری آنان اضافه کرده است.
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تداوم وضعیت تورمی در کشور، حقوق ۲۷ درصدی کارگران در نیمه دوم سال افزایش می‌یابد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد به یک دلیل روی آوری نصب شیر سنگی در قبرستان‌های استان اشاره کرد.
اراک- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد پزشکان در کشور ۱۲.۵ برابر شده و سرانه پزشک به جمعیت کشور ۵.۵ برابر افزایش یافته است.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: ما تلاش‌های خود را برای دفاع از زنان و دختران افزایش می‌دهیم و از همه ابزار‌هایی که در اختیار داریم برای مقابله با نابرابری‌های باقی مانده استفاده خواهیم کرد.»
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سقف تسهیلات ساخت مسکن در کلانشهرها ۶۰۰ میلیون و وام مسکن روستایی هم ۲۰۰ میلیون است که پیگیری می‌کنیم تا افزایش پیدا کند.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، مصوبات امروز این کمیسیون برای تعیین حقوق سربازان مجرد به تفکیک منطقه عملیاتی و غیرعملیاتی و متاهل برای درج در بودجه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، مصوبات امروز این کمیسیون برای تعیین حقوق سربازان را تشریح کرد.
نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به انتقادات تعدادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و گزارشی به صحن ارائه دهد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره پیشنهاد بودجه‌ای دولت برای افزایش سن بازنشستگی داد.
ولی اسماعیلی، نماینده گرمی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ افزایش حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. البته این پیشنهاد دولت است و با وضعیت فعلی اقتصاد در کمیسیون تلفیق تغییراتی روی میزان افزایش حقوق کارکنان دولت صورت می‌گیرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درآمد دولت به علت افزایش تعداد خودرو و مصرف سوخت بیشتر شده است؛ بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه دیدم قیمت بنزین سال آتی افزایش نمی‌یابد.
نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
اسلامشهر- نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از تفویض اختیار افزایش طرح هادی روستاها به دهیاری ها و بنیاد مسکن با تصمیم مجلس شورای اسلامی خبر داد.
نایب رئیس فدرال رزرو گفت که بانک مرکزی ممکن است به زودی سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ اونس جهانی از عوامل اصلی رشد قیمت طلا و سکه هستند و در این بین افزایش تقاضا نیز قیمت ها را بالاتر می برد.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان با تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان از آذرماه اعمال خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد علاوه بر رشد ۹۰۰ هزار تومانی حقوق بازنشستگان، ۵ درصد نیز به حقوقشان افزوده شود.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.
امیدوارم که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجددا صداوسیمای جمهوری اسلامی رشادت‌های گذشتگان و مدال‌داران را که حال بانیان وضع موجود نامیده می‌شوند، فراموش نکند. در همه کشور‌ها قدرشناس مدال‌آوران خود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ