سازمان لیگ فوتبال رفتار غیر حرفه ای خود را در تغییر برنامه های از پیش تعیین شده ادامه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که اقدامات واشنگتن علیه پکن، آمریکا را به بزرگ‌ترین منبع بی‌ثباتی در جهان بدل کرده است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شروع لیگ را برای آبی پوشان با یک تجربه تلخ همراه دانست و گفت: بی ثباتی که در مدیریت این باشگاه وجود داشت لطمه بزرگی به تیم زد.
یکی از دلایل ثبات پرسپولیس، حضور طولانی برانکو ایوانکوویچ بود که پنج سال روی نیمکت سرخ‌ها دوام آورد.بعد از تراکتور، نساجی با ۱۶ تغییر، مس کرمان با ۱۲ و ذوب‌آهن با ۱۱ تغییر دیگر تیم‌های کم ثبات فوتبال ایران هستند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های حاضر در کافا کیفیت بالایی ندارند گفت: تنها ازبکستان است که می‌تواند محک جدی باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه دانست.
عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان که پس از جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد انتقادهای زیادی را روانه این تیم کرده است.
نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان در مجلس گفت: با توجه به اینکه حکومت‌های مختلف در افغانستان روی کار آمده‌اند و هیچکدام استقرار با دوامی نداشته‌اند، سالیان سال حق‌آبه کشورمان پایمال شده است.
رییس‌جمهور آمریکا امروز با اتخاذ موضعی عوام‌فریبانه ادعا کرد که دستور اعمال تحریم‌ علیه کسانی‌که صلح و امنیت در سودان را به‌خطر می‌اندازند را صادر کرده است!
رییس‌جمهور آمریکا امروز با اتخاذ موضعی عوام‌فریبانه ادعا کرد که دستور اعمال تحریم‌ علیه کسانی‌که صلح و امنیت در سودان را به‌خطر می‌اندازند را صادر کرده است!
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
رهبر انقلاب در دیدار معلمان گفتند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است...
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
آورده طالبی و برنامه هفت افخمی، چنین بوده است: «نفرت‌افکنی و تنش‌افروزی در جامعه.» زبان و کنش آن‌ها، بازی در زمین جریانی است که خواستار تداوم ناآرامی‌ها در کشور است. جریانی که بازگشت وضعیت عادی به کشور را باختی برای خود می‌پندارد. سخنان طالبی و خنده افخمی، تنها و تنها آب در آسیاب طرفداران تداوم بی‌ثباتی می‌ریزد.
دبیرکل ناتو با تمجید از برنامه ژاپن برای افزایش دوبرابری بودجه دفاعی توکیو، گفت که این اقدام نشان‌دهنده اراده ژاپن برای مشارکت امنیتی بیشتر در یک جهان بی‌ثبات است.
عربستان سعودی به جای تحریک به فروپاشی، ترجیح می‌دهد به آرامی ایران را بدون درگیر شدن در رویارویی مستقیم نظامی ناکارآمد کند. از آنجایی که تهران به دلیل نوع عملکردش در مقابل جنبش اعتراضی اخیر، اتهامات همکاری با روسیه در اوکراین و برجام احیای شده، با فشار جهانی مواجه است، به نظر می‌رسد رویکرد ریاض کارساز است. محمد بن سلمان می‌خواهد ایران به اندازه‌ای ضعیف باشد که مجبور شود در مورد برنامه هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای خود امتیاز بدهد، اما یک تهران کاملاً بی‌ثبات شده بیشتر از اینکه سودی داشته باشد به عربستان ضربه خواهد زد.
مسئولان سازمان غذا و دارو همچنان نگران بی‌ثباتی بازار دارویی کشور هستند و علت کمبود‌ها در پسادارویاری را کمبود نقدینگی در حوزه دارو عنوان می‌کنند؛ چراکه با آزاد سازی نرخ ارز، میزان نقدینگی مورد نیاز برای تامین دارو‌های وارداتی و همچنین تامین مواد اولیه وارداتی برای دارو‌های تولید داخلی چندین برابر شده است.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز پاسخ داد.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز نوشت: وقتی هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست و بی‌ثباتی در همه حوزه‌ها موج می‌زند در چنین شرایطی برنامه توسعه نوشتن چه مفهومی دارد.
نوسان نرخ ارز عامل التهاب قیمت‌ها در بازار خودرو/ بی‌ثباتی بازار به زیان خودروساز و مصرف‌کننده واقعی
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: فشار حداکثری علیه اقتصاد و معیشت یکی از مهم‌‎ترین برنامه‌های دشمن برای بی‌ثبات کردن ایران بوده است.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
بر اساس دستورات داده شده، ارتش روسیه تلاش می‌کرد با استفاده از موضع تهاجمی از تلفات طولانی در میدان‌های نبرد جلوگیری کند. از دیگر اهداف این برنامه، غافلگیر کردن دشمن با قدرت آتش بسیار زیاد، بی‌ثبات کردن رهبری اوکراین و هموار کردن شرایط الحاق این کشور به روسیه تا ماه مرداد بوده است. بر اساس این برنامه، روسیه در صدد بود در مدت ۱۰ روز کنترل سراسر اوکراین را در دست گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ