رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فیروزکوه از تعطیلی تمام جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری به دلیل پیش‌بینی بارش‌های شدید و جاری شدن سیل تا ۳۱ مرداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازاریابی در نمایشگاه‌های گردشگری، تخصصی است که در ایران متولی فعالی ندارد مگر بخش خصوصی که بتواند با هزینه خودش تبلیغ جاذبه‌های ایران را انجام دهد تا شاید بازارش بعد از چند سال رونق بگیرد.
آب و هوا، غذا‌های خوش طعم و عطر محلی، آداب و رسوم مردم و همچنین، بازار‌های قدیمی در این شهر، در کنار دیگر دیدنی‌های جذاب و زیبا، بر جذابیت سفر به اردبیل افزوده است. وجود موزه‌های متنوع و خانه‌های تاریخی در اردبیل، بخشی از فرهنگ و تمدن مردم این سرزمین را نشان می‌دهد.
در گرند کنیون‌ای تی ۴اکس‌ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور به ۵۸۳ نیوتن متر برسد.
هواپیمای توپولف از رده خارج که در کنار کشتی یونانی به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شده بود در سایه بی‌توجهی طی دوره‌های گذشته، وضعیت مناسبی ندارد. این هواپیما با وزن ۵۷ تن از ۲۹ بهمن سال ۸۹ پس از آخرین پرواز از تهران به مقصد کیش، در شمار هواپیماهای از رده خارج قرار گرفت و تا اسفند ۱۳۹۴ در فرودگاه بین المللی کیش نگهداری می شد، مدتی به عنوان رستوران و کافی شاپ پذیرای ساکنان و گردشگرانی بود که برای دیدن غروب زیبای کیش به بخش جنوب غربی جزیره می روند؛ اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا به حال خود رها شد و هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد. منبع: ایرنا
آبشار مد نظر ما آبشار شکرآب است، یکی از آبشار‌های منطقه شمیرانات در بخش رودبار قصران که در نزدیکی روستای آهار قرار دارد. روستای آهار یکی از جاذبه‌های گردشگری استان تهران است که در فاصله‌ی ۵۳ کیلومتری شهر تهران قرار دارد.
اصفهان یکی از زیباترین شهر‌های ایران است که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی به جا مانده از دوران‌های گوناگون به‌ویژه عصر صفوی، نه تنها برای ایرانیان، بلکه گردشگران خارجی نیز جذابیت دارد.
اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی به جا مانده از دوران‌های گوناگون به‌ویژه عصر صفوی، نه تنها برای ایرانیان، بلکه گردشگران خارجی نیز جذابیت دارد.
غار سهولان غاری آهکی است بعد از غار علی صدر جزو جاذبه‌های گردشگری بسیار مهم در سطح غار‌های آبی ایران و جزو غار‌های آبی بزرگ کشور است.
این گروه موتورسوار پس از گذر از شهر‌های شمالی ایران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی در استان‌های مسیر خود، از جمله خراسان رضوی، مازندران و گیلان، روز ۱۹ فروردین ماه از گذرگاه مرزی آستارا در استان گیلان، ایران را ترک خواهد کرد.
گناباد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد گفت: حدود ۱۶ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهرستان گناباد بازدید کرده‌اند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از بناها و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان خبر داد.
اصفهان- معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از افزایش ۳۵ درصدی بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان در نوروز امسال خبر داد.
سمنان- وزیر میراث فرهنگی استان سمنان را یک مقصد گردشگری دانست و گفت: کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کاروانسراهای کشور است.
تورهای تهران گردی روزانه و شبانه در نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز در جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های تهران برگزار می شود.
شهرستان رامسر به علت برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل، دریا، کوه، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم، هتل جدید، کاخ موزه و آب‌های گرم معدنی از دیرباز به عنوان عروس شهر‌های ایران مطرح بوده و به همین خاطر سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر است.
قطب گردشگری پایتخت با برپایی تور گردشگری شهرداری منطقه۲۲ این روز‌ها پذیرای مهمانان خارجی است تا جاذبه‌های غربی‌ترین منطقه پایتخت را ببینند.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می‌کنند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
امارات متحده عربی به یاد و احترام ملکه الیزابت دوم، تصویری از ملکه و پرچم بریتانیا را با نور روی برج خلیفه انداخت. برج خلیفه در دبی، بلندترین برج جهان و یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر است.
همایش معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ایران با حضور فعالان بخش خصوصی توسط سرکنسولگری ایران در کراچی پاکستان در کراچی برگزار شد.
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فیروزکوه همچنین گفت: در صورت پیش‌بینی ادامه بارش‌ها، تعطیلی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان ادامه خواهد داشت.
برای نخستین بار، جاذبه‌های گردشگری مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران به سیستم راهنمای صوتی مجهز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ