وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره حضور مردم در پیام‌رسان‌های داخلی و جلب اعتماد آن‌ها گفت: تمام تلاش ما در این چند ماه این بود که بتوانیم سکو‌های داخلی را تقویت کنیم و قابلیت‌ها و امکانات جدید به آن‌ها اضافه کنیم تا بتوانند در قالب پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، با نمونه‌های خارجی رقابت و مردم را به سمت خودشان جلب کنند و بتوانند مسئله و نیاز مردم را حل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
چندی پیش برخی رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که رهبر طالبان در برابر جنگ در پاکستان فرمان داده است؛ اما سخنگوی این گروه اکنون این گزارش‌ها و گفته‌ها را رد می‌کند.
بازیکن محبوب سکوهای سرخ در دهه های گذشته هنوز هم یک پای مصاحبه های جالب و حتی حاشیه ساز است.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به روند موفقیتی که با هم‌تیمی‌هایش در ۶ ماه اخیر داشته، گفت: مسئولان شمشیربازی را رها کرده‌اند چون این رشته نتیجه گرفته است.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به روند موفقیتی که با هم‌تیمی‌هایش در ۶ ماه اخیر داشته، گفت: مسئولان شمشیربازی را رها کرده‌اند چون این رشته نتیجه گرفته است.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سخنان رهبر انقلاب در حضور دانشمندان و دست اندرکاران صنعت صلح آمیز هسته‌ای، جمهوری اسلامی را در سکوی صداقت و وفاداری به پیمان‌های بین المللی نشاند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی به پرسش‌هایی در خصوص نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و متخصصان فناوری هسته‌ای، پاسخ داد.
دبیر شورای نگهبان گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت «ایمان» و «امید»، چاره‌اندیشی یک رهبر الهی برای جامعه اسلامی و برخاسته از شناخت کامل ایشان از فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو است.
با وجود توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی وجود اصل ولایت فقیه و پیوند مردم با رهبری، عامل اتحاد ملی در کشور بوده و موجب تولید قدرت و ایستادگی نظام در برابر فتنه‌ها و سختی‌ها شده است.
با وجود توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی وجود اصل ولایت فقیه و پیوند مردم با رهبری، عامل اتحاد ملی در کشور بوده و موجب تولید قدرت و ایستادگی نظام در برابر فتنه‌ها و سختی‌ها شده است.
جلال علی‌محمدی اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین فصول حرفه‌ای خود را در لیگ بیست و دوم سپری کرد.
روح‌الله مومن نسب ادعا کرده‌است که استفاده از فیلترشکن برای حضور در شبکه‌های فیلتر شده خلاف قانون و خلاف فتوای رهبری است.
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
زارع پور گفت: شائبه‌ای مطرح شد که اتصال پیام رسان‌ها به یکدیگر به حریم خصوصی و رقابت در پیام رسان‌ها ضربه می‌زند. این کار جهت گیری کلی در فضای بازار دیجیتال جهانی است و باعث افزایش رقابت می‌شود. البته دنیا دارد به این سمت حرکت می‌کند.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
در حالی که رهبر انقلاب مراقبت از عملکرد هیئت ۷ نفره را امری حتمی و ضروری می‌دانند، چرا آقایان متولی امر برای هیئت مزبور مصونیت قضایی قائل شده اند؟ آیا این مصونیت بخشی، با تاکید رهبر انقلاب برای مراقبت لازم درباره عملکرد این هیئت هم خوانی دارد؟ آیا با توجه به تجربیات تلخ واگذاری‌های قبلی مانند هفت تپه، هپکو، مغان و... اعطای چنین اختیار بدون پاسخگویی به این هیئت کار درستی است؟
حضرت آقا در کارآمدی؛ واقع گرایی، عملگرایی و مسئولیت‌پذیری، در عقلانیت؛ ولایت‌محوری، وحدت گرایی‌و آگاهی بخشی، در عدالت‌خواهی؛ قانون گرایی، رعایت انصاف و شفاف‌سازی، در استکبارستیزی؛ حفظ نظام و تمامیت ارضی، خودباوری و دشمن شناسی، و در ارزشگرایی؛ مردم محوری، اسلام‌محوری و آرمانگرایی را به عرض اصول راهبردی مدیریت بحران در نظر دارند.
کیسینجر با احتیاط به این نتیجه می‌رسد که رشد اقتصادی ممکن است برای حفظ انسجام اجتماعی سنگاپور کافی نباشد. سیاست خارجی لی نیز ماهرانه بود. او کشور‌های همسایه یعنی مالزی و اندونزی را کنار گذاشت و در مواجهه با تهدید متوجه از جانب قدرت‌های بزرگ از سنگاپور به عنوان "موش" در میان "فیل ها" یاد کرد و سپس به مطالعه دقیق عادات فیل‌ها پرداخت.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: رهبر انقلاب زن را زندگی می‌داند.
صباغیان بافقی گفت: ما به همه تعهدات برجامی عمل کردیم، بیش از آن نه خدا و نه مردم راضی هستند و بدانید هرچه جلوی حکومت‌های قلدر و افراد زورگو کوتاه بیاییم گستاخ‌تر خواهند شد، محکم بایستید خداوند هم یاری خواهد کرد.
بانک گردشگری در نخستین جشنواره تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش کشور، در حوزه بانکی به عنوان بانک سال ورزش شناخته شد.
توئیت تایید زندگی رهبری در کانکس با پاسخ تند فرزند آیت الله خوشوقت مواجه شد.
معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: در فضای سیاسی آرامشی را حس می‌کنیم، اما عده محدودی از فتنه گران ۸۸ و برخی گروه های سیاسی بدشان نمی‌آید که در حاشیه نشسته و دولت و اقتصاد و معیشت مردم را زیر سوال ببرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ