اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می‌کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
پرونده موسوم به باند مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دادگاه کیفری دو شهرستان پیرانشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.
معاون حقوقی دیوان عدالت اداری درباره حکم این دیوان مبنی بر انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش توضیحاتی را ارائه کرد.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال با حکم کمیته اخلاق به مدت ۳ سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد.
دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران با جملاتی کوتاه به سوالات خبرنگار ما درباره حکم محرومیت سه ساله‌اش پاسخ داد.
رئیس و دبیرکل اتحادیه جهانی با ارسال پیامی انتخاب مجدد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.
با حکم سجاد انوشیروانی، وحید ربیعی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون وزنه برداری منصوب شد.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره فعالیت سیاسی آذرمنصوری گفت: استعلام قبلی ایشان برای دبیرکلی حزب اتحاد ملت مبنی بر محرومیت از فعالیت‌های حزبی بود. دوباره استعلام کرده ایم تا مشخص شود که این محرومیت تداوم دارد یا خیر؟
با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون تکواندو منصوب و مشغول به کار شد.
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
بعد از گذشت حدود دو ماه از برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست دبیری این کمیته از مسئولیتش کنار رفته در حالیکه جایگزینی برای وی تعیین نشده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.
دبیرکل پیشین کمیته ملی پارالمپیک با حکم رئیس جدید این کمیته همچنان در مسئولیت خود فعالیت خواهد کرد.
با حکم پرهیزکاری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال قاسمی به عنوان معاون مرکز ملی فوتبال منصوب شد.
حکم سرپرست دبیرکلی و بازگشت حسینی به فدراسیون
نصار الربیعی، دبیرکل فراکسیون صدر در پارلمان عراق شکایتی را علیه نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق به دادگاه ارائه کرد و صدور حکم جلب و ممنوع السفر شدن وی را خواستار شد.
داوود پرهیزکاری به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.
اگرچه سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک بازنشستگی خود را تکذیب می‌کند اما حکم صادر شده از طرف وزارت ورزش بر بازنشستگی وی تاکید دارد.
اگرچه سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک بازنشستگی خود را تکذیب می‌کند اما حکم صادر شده از طرف وزارت ورزش بر بازنشستگی وی تاکید دارد.
حکم بازنشستگی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ابلاغ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ