پیش از آغاز مجمع انتخابات فدراسیون شمشیربازی، یعقوبیان رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
کلیپ کوتاهی که درگیری یک روحانی در یک روستا با پیرزنی در گیلان را که ظاهراً همسر برادر مرحوم او بود که اختلاف ملکی بر سر ارث موروثی هم بینشان پیش آمده بود نشان می‌داد.
قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات نخستین جلسه تمرینی پیش فصل این تیم واکنش نشان داد.
منابع عبری دقایقی پیش از ازسرگیری درگیری مسلحانه در مرز اراضی اشغالی با مصر خبر داده و اعلام کردند که از این منطقه صدای چندین انفجار شنیده شده است.
ساعاتی پیش از شروع فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس، تنش برای خرید بلیت در ورزشگاه آزادی بالا گرفته و ترافیک سنگینی اطراف استادیوم ایجاد شده است.
زاهدان- یک مرزبان ایرانی پیش از ظهر امروز در درگیری با طالبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منابع سودانی از درگیری شدید در خارطوم پایتخت این کشور و متوسل شدن ژنرال البرهان به نظامیان احتیاط برای نبرد با ژنرال رقیب خبر دادند.
نیمروز- پیش از ظهر امروز درگیری بین نیروهای طالبان و مرزبانان ایرانی در مرز نیمروز صورت گرفته است.
نیمروز- ساعتی پیش درگیری مرزی در منطقه مرزی نیمروز رخ داد.
ساعتی پیش درگیری مرزی بین نیروهای مرزبانی ایران با برخی نیروهای مرزبانی افغانستان در منطقه مرزی نیمروز رخ داده است.
مدیرعامل پرسپولیس از مجوز حضور هواداران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی پیش از دربی 100 خبر داد.
درگیری هواداران استقلال و پرسپولیس پیش از دربی
در تمرین اخیر اینتر که پیش از دیدار فرداشب این تیم با بنفیکا برگزار شد درگیری بین و بازیکن نراتزوری شرایط پرتنشی در جلسه تمرینی ایجاد کرد.
با آغاز دورجدید درگیری ها در پاریس بین پلیس فرانسه و معترضان درگیری پیش آمد.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
پیش از شروع بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ شاهد تنش بروز روی سکوهای مربوط به هواداران تیم میهمان بودیم.
هافبک پیکان می گوید با شرزود تمیروف بحث نکرده و پیش آمدن چنین موضوعاتی در فوتبال طبیعی است.
با حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی قابل پیش بینی بود که مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی بر گردد چرا که یکی از بازیکنان قابل اطمینان این مربی پرتغالی است.
درگیری‌های روز گذشته در زندان اوین که میان محکومان مالی و سارقان رخ داد اقدامی از پیش طراحی شده بود چراکه عده‌ای از زندانیان به طرقی سلاح سرد تهیه کرده بودند تا با نیروهای تامین امنیت زندان درگیر شوند.
پیروزی یاران سامان قدوس برابر برایتون خالی از حاشیه نبود و کم مانده بود درگیری سرمربیان دو تیم به جاهای بسیار باریک کشیده شود.
دو هوادار فیورنتینا که با لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، درگیر شدند و تا مرکز کتک زدن او هم پیش رفتند، شناسایی و مجازات شدند.
ماتیو گرونیک، نویسنده و استاد دانشگاه جورج تاون آمریکایی طی مقاله ای نوشت که براساس نظریه های روابط بین الملل، جنگ سرد بین آمریکا، چین و روسیه یک جنگ سخت و تمام عیار خواهد بود.
وزارت خارجه قطر به تحولات لیبی واکنش نشان داد و از گروههای درگیر در این کشور واقع در شمال آفریقا خواست که راه گفتگو در پیش گیرند.
دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آن‌ها هم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ