در سال ۱۴۰۲، روزهای سختی پیش روی مهدی تاج خواهد بود و او باید با مدیریتش تیم‌های مختلف را به سمت موفقیت هدایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج به سیرجان رفته تا مصاف حساس فولاد خوزستان و گل‌گهر را از نزدیک ببیند.
مهدی تاج با تعبیر خاص خود در مورد آپشن‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان، صحبت کرد.
رییس فدراسیون فوتبال روز جهانی ورزشی نویسی را به خبرنگاران این عرصه تبریک گفت.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من در همه پستی در ورزش بوده ام و در را باز گذاشته ایم که هرکسی سند معتبر (برای تخلفی) دارد ارائه کند اما همه اش حرف است و کسی سند معتبری برای ما نیاورده است.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در نشست مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه حرف های مهمی در مورد صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها زد.
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
مهدی تاج می‌گوید حرف‌های اسکوچیچ بار حقوقی داشته و می‌توانند از او بابت ادعاهایش شکایت کنند اما این به معنای این نیست که این مربی حرف خلافی زده است.
حمله جنجالی اسکوچیچ به نبی و تاج؛ پاداش و ماشینی که برای‌تان آوردم را بگیرید و حرف نزنید
قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، با فدراسیون به پایان رسیده است. حداقل این موضوعی است که می‌شود با استناد به صحبت‌های مهدی تاج، زمانی که درباره قرارداد کارلوس حرف می‌زد، آن را قطعی دانست.
معاون باشگاه نساجی بعد از بازی سوپرجام به انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال پرداخت.
بعید است کسی در ایران باشد که شانس حضور در تیم ملی به عنوان سرمربی آینده را رد کند.
نایب رییس اول مهدی تاج جلسه امروز هیئت رییسه را «اضطراری» خواند تا بر شایعات در مورد تغییر در تیم‌ملی دامن بزند.
من تا به این لحظه نه استعفایی دیده‌ام و نه کسی در این مورد با من حرف زده است. تازه دقایق اول کار ماست و باید با هیئت رئیسه بنشینیم و صحبت کنیم و در این مورد به تعامل برسیم.
رئیس فدراسیون فوتبال حاضر نشد درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال حرف بزند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.
مهدی تاج با حضور در شبکه خبر دفاعیات مجددی در پرونده ویلموتس داشت.
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.
سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، سردار میرزایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، سرهنگ رمضانی، فرمانده سپاه شهرستان بابل و سرهنگ بازبند، فرمانده سپاه بابلسر از شرکت خودروسازی خزر بازدید کردند.
ثبت رکورد کاهش فروش خودروهای جدید در بریتانیا
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه جریان اصلاحات می‌داند که جرم «تاج‌زاده» چیست، گفت: او به گونه‌ای حرف می‌زند که انگار یک روزنامه‌نگار آمریکایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ