کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: شش گروه از نمایندگان درخواست استیضاح وزیر بهداشت را تقدیم هیات رئیسه کرده، اما تاکنون معطل نگه داشته شده است؛ هیأت رئیسه به این درخواست نمایندگان رسیدگی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادر مدافع تیم ملی جوانان عراق در مصاحبه ای تلویزیونی از توافق برادر خود با باشگاه مس رفسنجان ایران صحبت کرد.
سید کاظم دلخوش اباتر، عضو کمیسیون قضایی مجلس، درباره بررسی لایحه حجاب و عفاف در مجلس به تابناک، توضیح داد: ۱۵۰۰ پیشنهاد دیگر از سوی نمایندگان برای تکمیل این لایحه مطرح شده است؛ ضمن آنکه بررسی بر اساس اصل ۸۵ نیز توصیه شده است، زیرا در حال حاضر مجلس درگیر بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه است و زمان کافی برای پرداختن به این لایحه را ندارد.
سید کاظم دلخوش اباتر، عضو کمیسیون قضایی مجلس، درباره بررسی لایحه حجاب و عفاف در مجلس به تابناک، توضیح داد: ۱۵۰۰ پیشنهاد دیگر از سوی نمایندگان برای تکمیل این لایحه مطرح شده است؛ ضمن آنکه بررسی بر اساس اصل ۸۵ نیز توصیه شده است، زیرا در حال حاضر مجلس درگیر بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه است و زمان کافی برای پرداختن به این لایحه را ندارد.
سید کاظم دلخوش اباتر، عضو کمیسیون قضایی مجلس، درباره بررسی لایحه حجاب و عفاف در مجلس به تابناک، توضیح داد: 1500 پیشنهاد دیگر از سوی نمایندگان برای تکمیل این لایحه مطرح شده است. ضمن آنکه بررسی بر اساس اصل 85 نیز توصیه شده است زیرا در حال حاضر مجلس درگیر بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه است و زمان کافی برای پرداختن به این لایحه را ندارد.
مدافع تیم زیر 23 ساله‌های عراق با مسئولان مس رفسنجان به توافق دست یافته و احتمالا به زودی به تهران سفر می‌کند.
محمد مهاجری نوشت: این روز‌ها هیچ خبری در باره انتخابات مجلس خبرگان که قرار است همزمان با انتخابات مجلس دوازدهم برگزار شود از سوی مقامات رسمی منتشر نمی‌شود. با این حال اتفاقاتی در سکوت خبری در دست انجام است و جریان خالص‌ساز سرگرم تهیه لیست‌های انتخاباتی خود است.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد در جریان دیداری بر ضرورت تداوم همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
زندگی مردم که تامین شود هم عرف حجاب را به قرار شرعی تنظیم خواهد کرد و هم خانواده‌ها برای تولد فرزند، روز‌ها را خواهند شمرد.
فیلم بیانات رهبر انقلاب در خصوص توصیه امام کاظم علیه‌السلام به تلاش تام و تمام را مشاهده می‌کنید.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند.
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.
عطاءالله مهاجرانی نوشت: جنگ اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. همان‌گونه که در جنگ نظامی باید به نیرومندی و وسائل تکیه کرد، در جنگ اقتصادی نیز توانایی و وسائل نیاز است. اقتصاد مقاومتی که مکرر از سوی رهبری تاکید شده، در واقع تدارک و تحقق برای مقابله در جنگ اقتصادی است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید نظارت کافی بر عملکرد مدیران و مسئولان وجود داشته باشد، ادامه داد: باید با مردم به ملایمت برخورد کرد، مرهم بر زخم او گذاشت و او را توجیه کرد.
کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرحی را تهیه کرده‌ایم که هرکسی در فضای مجازی اخبار نادرستی را نشر دهد یا آن را بزرگنمایی کند باید پاسخگوی عملکردش در دادگاه باشد.
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم با اینکه مشکلات اقتصادی دارند با ولایت هستند، دشمن خواست با این شورش‌ها مردم را امتحان کند، ولی مردم نشان دادند در هر شرایطی تا پای جان از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند.
کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا گفت: مردم عزیز و شریف ما امروز در وضعیت بد اقتصادی به سر می‌برند و دیدیم که اکثریت مطلق مردم با نظام همراهی دارند و به نظام در مقاطع مختلف کمک کردند، اما این باعث نمی‌شود که الان که آرامش تقریباً برقرار است مسئولان از مسئولیت خود غفلت کنند.
صدیقی گفت: انسان عاقل حتی در بین کفار و مفسدان نیز دین دار و با حیا باقی می‌ماند، کسانی که امروز بی حیایی را ترویج می‌کنند از نعمت عقل برخوردار نیستند.
کاظم طالقانی یکبار دیگر به صندلی ریاست هیات فوتبال خوزستان باز می گردد.
واضح است که از لوازم عمل به این مسئولیت بزرگ، سلامت جسمی و توان پیگیری مسائل مربوط به امت مسلمان است اما امروزه وضع سلامت من به سبب بیماری و سن بالا مناسب نیست.
حجت‌الاسلام صدیقی گفت: هر قدر مشکلات زیاد باشد قدرت خدا برتر از حجم مشکلات است. در قرآن کریم نسخه‌ای برای رفع مشکلات و آسان شدن سختی‌ها به صراحت به معتقدان قرآن القا شده است. فرمودند هر کسی تقوا داشته باشد خدا در کار او سهولت ایجاد می‌کند. تقوایی الهی جامعه گرفتار را نجات می‌دهد و تقویت حکومتی، امامتی، بازاری و … سختی‌ها را سهل می‌کند و جامعه با تقوا از سختی‌ها عبور می‌کنند و بر سختی‌ها پیروز می‌شوند.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار توئیت‌هایی به نام یکی از مشاوران وزیر امور خارجه اعلام کرد: وی فاقد هرگونه حسابی در فضای مجازی و از جمله در توئیتر است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار توئیت‌هایی به نام یکی از مشاوران وزیر امور خارجه اعلام کرد: وی فاقد هرگونه حسابی در فضای مجازی و از جمله در توئیتر است.
به گواهی تاریخ، امام موسی بن جعفر(ع)، قربانی بیم و هراسی شد که هارون نسبت به از دست دادن حکومت خویش داشت اما ایشان چگونه برای حفظ تشیع مبارزه کرد که چنین بیمی نسبت به ایشان در خلفای عباسی برانگیخته شده بود؟
جریان مناظره و گفت و گوی بین امام کاظم(ع) و هارون الرشید، بهترین گواه و شاهد بر این است که خاندان پیامبر(ص) و پیشوایان معصوم(ع)، یکی از اهدافشان نابودی ظلم و ستم و اقامه حق و عدالت (تشکیل حکومت اسلامی) بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ