پس از آغاز اعتراضات در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه دیروز، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور فرانسه از کابینه پاریس خواست تا از اعتراضات اخیر کشورش در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، درس بگیرد.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
کمیته بین‌المللی المپیک(IOC) تاکید کرد که به برگزاری موفق المپیک پاریس اطمینان دارد.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست‌کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
نخست وزیر لهستان با انتشار ویدئویی از آشوب‌ها و اعترضات مردم فرانسه، پیشنهاد اصلاحات مهاجرتی اتحادیه اروپا را به باد انتقاد گرفت.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
از چند روز پیش که در منطقه ۱۰ شمالی پاریس، معترضان با قابلمه، ماهیتابه، آبکش فلزی و انواع قاشق به خیابان‌ها ریختند، همواره سروصدای این وسایل از گوشه و کنار شهر به گوش می‌رسد.
رسانه‌ها از بازداشت ۱۸۰ نفر شامل ۵۳ تَن در پاریس در اعتراضات امروز فرانسه خبر می‌دهند.
پاریس، روز جهانی کارگر را به گونه ای گذراند، که نیروهای پلیس فرانسه با باتوم و اشک‌آور از تظاهرکنندگان استقبال کردند.
تصاویر تکان دهنده از اعتراضات فرانسه را مشاهده نمائید. چند روزی است که پایتخت فرانسه به دلیل اعتراض به قانون بازنشستگی با تظاهرات مردم این کشور روبرو شده است.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
وزیران امور خارجه ترکیه و فرانسه درباره اعتراضات اخیر در پاریس تلفنی گفتگو کردند.
پس از آغاز اعتراضات امروز در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه روز گذشته، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
تیراندازی در منطقه مرکزی پاریس سه نفر را به کام مرگ فرستاد و پس از این حادثه اعتراضاتی ضد دولتی برگزار شد که با سرکوب پلیس همراه گردید.
تیراندازی در منطقه مرکزی پاریس سه نفر را به کام مرگ فرستاد و پس از این حادثه اعتراضاتی ضد دولتی برگزار شد که با سرکوب پلیس همراه گردید.
تظاهرات جلیقه زردها در شهر پاریس در چهارمین سالگرد آغاز این جنبش در اعتراض به ناکامی های دولت فرانسه با صف آرایی گسترده نیروهای امنیتی و پلیس آغاز شد.
اعتصابات در بخش انرژی فرانسه از امروز به بخش‌های عمومی مثل مدارس و حمل‌ونقل کشیده شد و گفته شده قطارهای بین لندن و پاریس لغو شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ