اعتصابات در بخش انرژی فرانسه از امروز به بخش‌های عمومی مثل مدارس و حمل‌ونقل کشیده شد و گفته شده قطارهای بین لندن و پاریس لغو شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه فرانسوی موعد نهایی سفر رسمی به تعویق افتاده پادشاه جدید انگلیس به فرانسه پس از خیزش اعتراضات سراسری علیه قانون بازنشستگی دولت ماکرون را فاش کرد.
مردم اسپانیا امروز در انتخاباتی سراسری این کشور شرکت کردند.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
مردم فلسطین در واکنش به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، دست به اعتصاب سراسری در کرانه باختری زدند.
به دنبال تشدید اعتراضات سراسری علیه سیاست‌های ضد انسانی دولت ماکرون، کاخ الیزه از لغو سفر از پیش برنامه‌ریزی شده رئیس جمهور فرانسه به آلمان خبر داد.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
اتحادیه‌ اصناف انگلیس از برنامه اعضای این اتحادیه برای راه‌اندازی موج جدید اعتصابات سراسری در بخش فرودگاهی این کشور خبر داد.
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که حداقل ۱۰۸ افسر پلیس در درگیری‌های سراسر فرانسه با معترضان خشمگین مجروح شده‌اند.
منابع محلی در کرانه‌باختری از آغاز اعتصاب سراسری در شهر بیت‌لحم در جنوب کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
منابع محلی صبح امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از آغاز اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به شهادت جوان فلسطینی در مقابل مسجدالاقصی خبر دادند.
منابع فلسطینی از اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی در پی شهادت یک جوان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.
با گذشت نیم قرن از تاسیس صندوق کنفدراسیون دموکراتیک کارگر فرانسه، اولین اتحادیه کارگران بخش خصوصی شد که از صندوق ۱۴۱ میلیون یورویی برای تامین بودجه روزهای اعتصاب اعضای خود استفاده می کند.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
مناطق مختلف کرانه باختری در اعتراض به حملات ددمنشانه صهیونیستها به اردوگاه جنین صحنه اعتصاب فراگیر است.
مردم فلسطین ساکن قدس اشغالی امروز یکشنبه اعتصاب سراسری خود را در این شهر در اعتراض به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی آغاز کردند.
فرودگاه های مهم آلمان از جمله فرودگاه مونیخ روز جمعه و در آستانه برگزاری نشست امنیتی مونیخ شاهد اعتصابات سراسری خواهند بود.
کارکنان آمبولانس‌ های انگلیس و ولز امروز از برگزاری اعتصاب سراسری در اعتراض به وضعیت معیشتی خود خبر دادند.
در فرانسه به دلیل اعتصاب علیه اصلاحات حقوق بازنشستگی حمل و نقل عمومی با وضعیت بحرانی روبرو شده است به نحوی که کلمنت بوون وزیر حمل و نقل از فرانسوی‌ها خواسته که سفر خود به تاخیر بیندازند.
مقامات مالزی پس از  اعلام نتایج غیر قطعی انتخابات سراسری این کشور درباره افزایش تنش های قومی به تیک تاک هشدار دادند و اکنون اپلیکیشن مذکور اعلام کرده به دقت محتوای ناقض قوانین را رصد می کند.
اتحادیه های کارگری فرانسه اعتصاب سراسری بخش حمل و نقل در پاریس را در اعتراض به افزایش تورم خواستار شدند.
فرانسوی‌ها در پاریس پایتخت فرانسه و منطقه دونکرک، در اعتراض به بالا بودن هزینه‌های زندگی، افزایش تورم و کمبود سوخت تظاهرات کردند و دست به اعتصاب سراسری زدند.
امروز چهارشنبه مردم فلسطین در کنار کسبه، بازاریان و ادارات آموزشی در حمایت از اهالی اردوگاه شعفاط در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، اعتصاب کردند.
مردم بوسنی‌ و هرزگوین امروز برای انتخاب اعضای پارلمان های کانتونی، واحدی و ملی و همچنین شورای ریاست جمهوری این کشور پای صندوق های رأی رفته‌ اند.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که از اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از ابتدای این هفته شروع می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ