اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
فرزین در اعتراف هولناک خود گفت که بعد از به قتل رساندن حمید، جسد او را مثله کرده و تکه‌های جسد را کباب کرده و خوراک حیوانات کرده‌اند. از بقایای جسد حمید تنها چند تکه استخوان در میان بوته‌های سر خیابان فرشته کشف شده و فرزین در اعترافات قبلی خود گفته بود جسد را در نقاط مختلف شهر ریخته است.
اعتراضات گسترده در حالی امروز یکشنبه علیه کابینه نتانیاهو و طرحهایش شعله رو شده است که عملیات مجدو در اراضی اشغالی و اعلام موجودیت گرگهای تنها، ضربه مهلکی به این رژیم وارد کرده است.
در شانگهای، در چالشی نادر و جسورانه برخی از ساکنان حتی خواستار کناره‌گیری حزب کمونیست و رهبر آن، شی جین‌پینگ شدند. این توفان اعتراضات، فشار‌های جدیدی را بر «شی» تنها یک ماه پس از اینکه او برای سومین بار به‌عنوان رئیس حزب انتخاب شد، ایجاد کرد و وضعیت او را به‌عنوان مسلط‌ترین رهبر چین در دهه‌های اخیر به چالش کشید. به گفته بسیاری از ناظران منبع گسترده‌تر عصبانیت، استراتژی «کووید صفر» او است که به دنبال حذف عفونت‌ها با قرنطینه، تعطیلی‌های گسترده و آزمایش‌های انبوه است.
نظریه‌پرداز سیاسی گفت: وقتی بحران به اینجا می‌رسد شرایط غیرقابل تصمیم می‌شود؛ نه می‌توانید برگردید، نه جلو بروید. در این شرایط راهکار‌ها قفل کرده‌اند و الان تنها راهکار برخورد فیزیکی شده است؛ بنابراین در این شرایط به نظرم ژنرال‌های اصلاح‌طلب بهتر است سکوت کنند؛ چون دیگر آن مقبولیت و مشروعیت را ندارند.
آقای وزیر گفته اند تنها یک درصد از دانشجویان در اعتراضات شرکت داشته اند و بقیه خواهان تشکیل کلاس ها بوده اند. اگر واقعاً یک درصد هستند، که اساساً مانعی برای تشکیل کلاس ها وجود ندارد و در حالت عادی هم ممکن است در هر کلاسی بیش از یک درصد غایب باشند ( مثلا دو کلاس 50 نفری را در نظر بگیرید که اگر فقط یک نفر از مجموع دو کلاس غائب باشد می شود یک درصد؛ یعنی از هر کلاس به طور متوسط نیم نفر!). این گونه آمار دادن، دانشجویان را عصبانی تر می کند که "هنوز ما را نمی بینند" و این ادبیات مسوولان ارشد، حتماً کمکی به حل مسأله نمی کند.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برخورد عادلانه و صادقانه با مردم را تنها راه پاسخ به مطالبات و شنیدن صدای معترضین دانست و گفت: اصلاح در قوانین و سیاست‌های کلی کشور نیاز نیست، اجرای سیاست‌ها باید دقیق و درست صورت بگیرد.
آذر منصوری نوشت: اصرار بر ادامه بازداشت و حبس‌های طولانی‌مدت و صدور احکام سنگین برای معترضان، نه تنها صورت مساله اعتراضات را پاک نمی‌کند، بلکه خود عاملی است برای به سخره گرفتن هر پیشنهاد گفت‌وگویی.
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر کشف جسد یک شهروند ایرانشهری پس از ناپدید شدن در اعتراضات روز جمعه این شهرستان را تکذیب کرد. فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: این خبر تنها به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.
خزعلی گفت: طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸درصد بقیه از مدران بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود.
متاسفانه شکافی میان دانشجویان و جامعه ما رخ داده است. بخشی از اتفاقات اخیر به دلیل هیجانات بوده‌اند. این رفتارها در فضای دانشگاه عادی نیست. شکل ناسزاگویی، خشم و نفرت یک امر عجیب است. این افراد با کسانی که میل به تجزیه ایران دارند، همسو و همسنگر هستند.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
میلاد خدایی معتقد است تنها ایراد قضاوت عباس راکی در دیدار مس کرمان و پرسپولیس تفاوتی بود که بین دو تیم قائل میشد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های اصل ۲۷ قانون اساسی برای بیان اعتراضات مردمی را به رسمیت شمرد، بیان کرد: ارائه نسخه های غیرکارشناسانه در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریختن است و تنها دستاورد آن دمیدن در نارضایتی های اجتماعی است.
ویکرد حذف، انکار و نادیده گرفتن طی سال‌های گذشته نه تنها جواب نداده بلکه همواره موجب انباشت بیشتر مطالبات نیز شده است؛ لذا ضروری به نظر می‌رسد که اکنون نهاد‌های مسئول در مسیر تعامل با نسلی گام بردارند که بر خلاف یک زندگی کودکانه معصومانه به عمیق‌ترین حوزه سیاست یعنی اعتراض و نافرمانی ورود پیدا کرده‌اند
دو بازداشتی و شایعه دو بازداشتی دیگر، تنها اتفاقاتی نیست که بازیکنان فوتبال را به دلیل اتفاقات اخیر برجسته کرده است. در استقلال همین روز‌ها یک اتفاق مهم رقم خورده و کمیته انضباطی این باشگاه عارف غلامی، مدافع فیکس و ملی‌پوشش را به دلیل حمایت از اعتراضات، از بازی‌کردن و حضور در تمرینات باشگاه محروم کرده است
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با تاکید بر این‌که «انقلاب اسلامی محصول اجتماعات مردمی است» گفت: اگر به مردم اعتنا نکرده و مطالبات آن‌ها را نادیده بگیریم نتیجه این خواهد شد که غرب مردم ما را در دست خود بگیرد و ما تنها تکیه‌گاه استحکام قدرت جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.
شهرکرد تنها شهر ایران نیست که در آینده با کمبود آب مواجه خواهد شد. همان‌طور که از سال‌های پیش بار‌ها شاهد اعتراضات مردم اصفهان، خوزستان و یزد بر سر آب و حقابه بوده‌ایم و بعید است این رخداد تلخ برای دیگر شهر‌ها نیز اتفاق نیفتد.
اعتراض سالم الدوسری به تعویض در بازی شب گذشته برابر الفتح، با واکنش جالب رامون دیاز سرمربی الهلال همراه شد.
حزب ندای ایرانیان از دولت می‌خواهد شنونده حرف اعتراضی مردم باشد. نمی‌شود از مردم انتظار داشت تصمیمات سخت مسئولان دولتی را تحمل کنند اما این تصمیمات سخت هیچ‌گاه شامل دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های فرهنگی نهادهای غیر پاسخگو نشود.
منطق حکم می‌کند اگر اعتراضی به قواعد بازی وجود دارد، تا زمان تغییر قواعد بازی در آن شرکت نکنیم؛ اما اگر با پذیرش قواعدی که ممکن است حتی اشکالات وارده به آن نیز صحیح باشد، وارد بازی شدیم، در میانه بازی و زمانی که احتمال باخت را دادیم، با اعتراض به قواعد بازی صحنه را ترک نکنیم و نتیجه بازی را نیز بپذیریم.
طرح مجلس نه تنها گامی در مسیر تحقق عدالت نیست که دست اندازی در این مسیر است و چالش مالیات هنرمندان چالشی است جدی و اساسی که از یک مجلس انقلابی و پویا بعید بود اینگونه شتابزده تن به مصوبه ای دهد که فاقد مطالعات و پژوهش های پشتیبان و جانبی است. مضافا اینکه از ریاست مجلس اقای دکتر قالیباف که ارتباط و تعامل تنگاتنگ و عمیقی با خانواده هنر و سینِما و هنرمندان دارد تصویب چنین طرحی دور از انتظار و غیرمترقبه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ