معاون برنامه ریزی و پایش عملکرد ستاد ملی جمعیت به بیان توضیحاتی درباره ضعف وزارت بهداشت برای نشان دار کردن زوج های نابارور پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.
در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.
پاسور های تیم ملی به فکر جبران فرم ضعیف خود در لیگ ملتهای والیبال خواهند بود.
دکتر آمنه لاهوتی، متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک‌های جدید آی وی بسیاری از زوج‌های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می‌توانند صاحب فرزند شوند، می‌گوید: اگر این زوج‌ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می‌توانند در بسیاری موارد، صاحب فرزند شوند. حتی زوج‌هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش‌ها و تکنیک جدید و دارو‌های موثر جدید می‌توانند از شانس باروری بهره‌مند شوند.
پرسپولیس در چهار دیدار تدارکاتی خود، پنج زوج دفاعی مختلف را تشکیل داده است.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند ، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد ، صاحب فرزند شوند . حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر جدید می توانند از شانس باروری بهره مند شوند. منبع:خبرآنلاین
معاون خدمات سلامت بیمه ایران به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این ارگان برای تخصیص هزینه درمان زوج های نابارور در راستای حل مشکلات آنها پرداخت.
رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و خانواده مجلس شورای اسلامی از وجود سقف برای درمان و داروهای زوج‌های نابارور انتقاد کرد.
بعد از پیمایش ملی که در سال ۹۸ در کل کشور انجام شد، مشخص شد که شیوع ناباروری کلی در زوج‌های ایرانی ۲۰.۳ درصد است یعنی حدود ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار زوج نابارور در کشور وجود دارد که این آمار، بالاتر از میانگین جهانی است.
معلم نمونه و برگزیده کشوری، به همراه همسرش که او نیز معلم است، از عشق و علاقه اش برای با سواد ساختن دانش آموزان روستایی می گوید.
معلم نمونه و برگزیده کشوری، به همراه همسرش که او نیز معلم است، از عشق و علاقه اش برای با سواد ساختن دانش آموزان روستایی می گوید.
در غیاب گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی کار دشواری در مقابل ستاره های هجومی گل گهر داشت.
۵۰ هزار زوج نابارور با تجاری سازی یک محصول دانش بنیان شرکت های عضو در پارک پردیس صاحب فرزند شدند.
زوج تکنیکی و خلاق استقلال خالق زیباترین لحظه های چند هفته اخیر لیگ برتر بوده اند.
یکی از حسن های دعوت از زوج های باشگاهی به تیم ملی انتقال این هماهنگی از باشگاه به تیم ملی است و این در همه جا مورد توجه سرمربی تیم ملی است.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
استقلال در بازی فردا با مس رفسنجان بسیاری از مهره های کلیدی خود را در اختیار ندارد و ریکاردو ساپینتو بالاجبار باید تیمش را با یک ترکیب جدید روانه میدان کند.
جان استونز، مدافع میانی تیم ملی انگلیس، به تمجید از عملکرد هری مگوایر در سال های اخیر پرداخته است.
کیلیان امباپه در فصل جاری هنوز موفق به ارسال پاس گل نشده و هفت گل او در لیگ فرانسه نیز روی پاس های نیمار و لیونل مسی به ثمر رسیده است.
کیلیان امباپه و لیونل مسی در هفته های اخیر زوج فوق العاده ای را در ترکیب پاری سن ژرمن تشکیل داده اند.
زوج جوان جاعل نسخه های پزشکی بودند
با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.
یک کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بورس در سال ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ