در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با مرور بخشی از صحبت‌های رضا زارعی حالا دوباره نگرانی‌ها درباره شرایط الناز رکابی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر شده، به‌ویژه اینکه او می‌گوید ممکن است کمیته ملی المپیک که پیش‌تر تضمین داده مشکلی برای این ورزشکار به وجود نمی‌آید، او را از فهرست تیم ملی خط بزند
یک نشریه فرانسوی می‌گوید لوئیس انریکه دوران کاری‌اش در پاریس را طوفانی آغاز کرده و فهرست 8 بازیکن که می‌خواهد هر چه سریعتر تیمش را ترک کنند در اختیار باشگاه گذاشته است.
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
ستاره ایرانی فاینورد با رفع مصدومیت به فهرست این تیم مقابل کلوب بروژ بازگشت.
از پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی (ChatGPT) خواستیم که ۱۰ بدنساز برتر تمام دوران را به ترتیب فهرست کند.
مدافع چپ تیم ملی ایران با پایان دوران مصدومیت دوباره فهرست تیم فوتبال آ. ا. ک بازگشت.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان فدراسیون فوتبال این کشور از این پس نمی‌تواند داوران را تنها به خاطر سن‌شان از فهرست داوران شاغل خط بزند.
در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
از بین داوران وسط زن جام جهانی تنها استفانی فراپارت در فهرست داوران قطر 2022 باقی ماند.
شایعات غیررسمی حکایت از این دارد که علیرضا فغانی در پی دومین قضاوت خود در جام جهانی، در فهرست داورانی قرار گرفته که این رقابت‌ها را ترک می‌کنند.
مسجد جامع عباسی، مهم‌ترین مسجد تاریخی اصفهان و یکی از مساجد میدان نقش جهان است که در دوران صفوی ساخته شد و از بنا‌های مهم معماری اسلامی به شمار می‌رود و از باب معماری، کاشیکاری و نجاری از آثار بی‌نظیر قرن یازدهم هجری است. مسجد جامع عباسی ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۱۰۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران و در سال‌های بعد، همراه با میدان نقش جهان، به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو ثبت شد.
در میان فهرست داوران جام جهانی، شش داور و کمک داور زن نیز حضور خواهند داشت.
یک کارشناس ارشناس ارشد مامایی گفت: آناناس را در فهرست میوه‌هایی که در سه ماهه اول بارداری باید از آن‌ها پرهیز شود، معرفی کرد و گفت: به این دلیل است که خوردن آناناس می‌تواند منجر به انقباضات شدید رحمی شود که به نوبه خود می‌تواند منجر به سقط جنین شود. آناناس حاوی بروملین است، آنزیمی که پروتئین را تجزیه می‌کند، می‌تواند دهانه رحم را نرم کند و منجر به زایمان زودرس شود. به همین دلیل است که باید از مصرف آناناس در دوران بارداری خودداری کنید.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
با گذشت چند روز از حذف نام علیرضا فغانی از لیست الیت داوران او همچنان صحبتی در این خصوص انجام نداده است.
با گذشت چند روز از حذف نام علیرضا فغانی از لیست الیت داوران او همچنان صحبتی در این خصوص انجام نداده است.
فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال ٢٠٢٣ جهت معرفی به فیفا از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.
باتوجه به تغییر محل جغرافیایی زندگی فغانی، اینکه در اول سال میلادی ۴۴سال و نه ماه سن خواهد داشت و تورنمنتی وجود ندارد که او تا به حال موفق به حضور در آن نشده باشد؛ به همین دلیل برای سال ۲۰۲۳ نام فغانی را در لیست قرار ندادیم
علیرضا فغانی از فهرست داوران بین‌المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد و فدراسیون فوتبال با انتشار متنی از زحمات این داور بین‌المللی تقدیر کرد.
نام این مدیر در فهرست پاداش بگیرهای نجومی دوران کی‌روش دیده شده است و رقم دریافتی او از هر پیروزی یا مساوی و همچنین حق ماموریت سفرهای پرتعداد خارجی ، سر به فلک می‌کشد.
کمیته داوران کنفدراسیون بسکتبال آسیا نام سه داور ایرانی را در فهرست داوران حاضر در مسابقات زیر ۱۸ سال پسران آسیا قرار داد.
یدو به عنوان روایتی متفاوت از حصر آبادان در دوران دفاع مقدس و تی تی با روایتی دیدنی از شکل گیری یک عشق، روز هشتم جشنواره را برای تماشاگران قابل توجه کردند. در نهایت فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره اعلام شد که غیبت برخی چهره‌ها حتی در میان کاندیداهای دریافت سیمرغ چالش برانگیز شد.
در حالی چهلمین جشنواره فیلم فجر پژمان لشگری‌پور را در فهرست هیئت داوران به عنوان تهیه‌کننده اضافه کرده است که وی سوابقی چون ناظر پروژه در فیلم «چ» و هماهنگی گروه تهیه و تولید در فیلم «قارچ سمی» را در کارنامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ