گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با انعقاد شش تفاهم‌نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور و همچنین تقدیر از کارکنان خلاق مجتمع مس شهربابک به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سال روز پرتاب ماهواره خیام به فضا کلیپی از دستاوردهای ماهواره خیام منتشر کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در عرصه مقابله با انواع تهدیدات، به پیشرفت‎ها و دستاوردهای بسیار خوبی دست یافته و توانسته‌ایم در این راستا تولید قدرت و امنیت کنیم.
معاون رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند تا از مشکلات مردم گره گشایی کند و در این مدت اقدامات بزرگی صورت گرفته و دستاوردهای قابل توجهی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به ثمر رسیده که به مرور آثار و برکات آن در زندگی و معیشت مردم نمایان می شود.
سفر اخیر اردوغان به سه کشور عربی حوزه خلیج‌فارس نشان از آن دارد که رهبر ترکیه بیش‌ازپیش منافع اقتصادی را بر اختلافات ایدئولوژیک مقدم می‌شمارد.
سفر اخیر اردوغان به سه کشور عربی حوزه خلیج‌فارس نشان از آن دارد که رهبر ترکیه بیش‌ازپیش منافع اقتصادی را بر اختلافات ایدئولوژیک مقدم می‌شمارد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران با کاستن از شکاف جنسیتی در حوزه آموزش زنان و دختران تا ۹۷ درصد، به یکی از نخستین کشورهای موفق دنیا از منظر برقراری عدالت آموزشی تبدیل شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دستاوردهای هسته‌ای را حاصل تلاش جوانان متعهد و دانشمندان سازمان انرژی هسته ای دانست و یادآور شد: این دستاوردها در شرایط سنگین تهدید و تحریم‌های دشمنان صورت گرفت.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.
اصفهان- دستاوردهای علمی ۹ دانشجوی فعال محیط‌زیست در هفتمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست معرفی و از آنان تجلیل شد.
فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه برگزاری تمرین رژه بالگردی گفت: در رژه بالگردی فردا به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش) دستاوردهای جدید ما همچون موشک شفق به نمایش درمی‌آید.
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
کارشناسان مسائل غرب آسیا با واکاوی دلایل تغییر رفتار شاهزاده جوان سعودی، پیامدهای توافق ایران و عربستان را بررسی کردند.
منابع عراقی از عملیاتی خبر دادند که نیروهای این کشور در استان دیالی در شرق این کشور انجام دادند.
از آنجایی که مرکز اجلاس شورا تنها نهاد بین المللی در منطقه است که اجلاس شورای حکام آن در این ابعاد تشکیل می شود، یونسکو همواره دید ویژه‌ای به نتایج و مصوبات آن داشته است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تولیدات تسلیحاتی و غیرنظامی وزارت دفاع گفت: در حوزه غیرنظامی، تولید نیازمندی‌های مردم در بخش‌های مختلف باعث افزایش رضایت‌مندی و اعتماد مردم می شود.
براساس نتایج ارزیابی فرآیندهای کیفی در ایران خودرو، ارتقا و تحول کیفیت در تمامی حوزه ها و سطوح فرآیندی و محصولی طی یک سال گذشته محقق شده است.
دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای گسترده کشورمان در عرصه هوایی گفت: ما خوشبختانه از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و امروز صادرات نیز داریم.
محققان جهاددانشگاهی بعد از انقلاب دستاوردهای بزرگی در زمینه امنیت غذایی، اصلاح نژاد، پرورش ماهی و ... داشته است.
دستاوردهای استارت آپی حوزه علوم شناختی بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران ارائه می شوند.
رئیس جمهور با ابراز رضایت از پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت فضایی، توفیقات حاصل شده در این زمینه را شاهدی بر شکست تحریم‌ها و تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران دانست.
سرلشکر سلامی غافلگیری را محصول عدم اطلاع دشمن نسبت به سبک عمل ما دانست و گفت: نتیجه عدم تکیه بر قواعد مرسوم و تولید علم بومی نوآورانه، با اتکا به خداوند متعال توفیقات و دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس را برای ما رقم زد.
مدیران ارشد بانک شهر با اشاره به ضرورت پاسداری از دستاوردها و موفقیت های چشمگیر این بانک در شبکه بانکی؛ بر هوشمندسازی و مدیریت نوآورانه محصولات و خدمات تاکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ