فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در عرصه مقابله با انواع تهدیدات، به پیشرفت‎ها و دستاوردهای بسیار خوبی دست یافته و توانسته‌ایم در این راستا تولید قدرت و امنیت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گسترش روابط با همسایگان، دستاورد‌های علمی، وضعیت مسکن یا حتی گرانی مرغ و گوشت، موضوعات بهتری برای صحبت هستند، تا حجاب که سخن گفتن درباره آن در شرایط کنونی، نیازمند تدقیق بیش از پیش است. اصلاً مگر قرار است وضعیت حجاب، با سخنرانی‌های غیرکارشناسی به صورت متکلم وحده حل شود؟! ناهنجاری اجتماعی یک دغدغه مردمی است و با رویکرد‌های مردمی هم در کنار اقدامات عملی حاکمیت، و نه صحبت‌های یک طرفه، حل می‌شود.
امیرعبداللهیان در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین، سیاست خارجه متوازن و دیپلماسی اقتصادی را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: دستاوردهای فناورانه سازمان انرژی اتمی ایران با هدف رفع مشکلات و نیازهای صنعت کشاورزی بسیار مثمر ثمر است و وزارت جهادکشاورزی از این فناوری‌ها حمایت می‌کند.
امام جمعه اردبیل نوشت: کار‌ها در سطح بین المللی بسیار خوب پیش می‌رود، اما چند وزیر ضعیف در داخل کشور دستاورد‌های عظیم را بر باد می‌دهند انتظار از دولت محترم و مجلس عنایت جدی به مشکلات معیشتی است.
پیروزی در شهرآورد، دستاوردی بسیار بیشتر از یک قهرمانی جام حذفی برای یحیی خواهد داشت.
تا جایی که من می‌بینم، نشست‌های دموکراسی حتی در رسیدن به آن دستاورد‌های محدود هم ناکام خواهند ماند. آینده دموکراسی از مجالس بیشتر برای پرحرفی، سودی نمی‌برد، بلکه بسته به این خواهد بود که آیا دمکراسی‌های جهان می‌توانند نتایج بهتری برای شهروندان‌شان داخل و خارج از کشور ارائه کنند یا نه. موفقیت، تلاش بسیار خواهد خواست و حتی ثروتمندترین دموکراسی‌ها هم وقت یا منابع بی‌نهایت ندارند. به همین خاطر است که من امیدوارم دومین نشست دموکراسی، آخرینش هم باشد.
پریرا حالا پس از این وقفه چند روزه با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از انگیزه بالای خود برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس خبر داد و نوشت: «خوشحال و آماده برای بازگشت به تمرینات و بازی‌ها هستم. بسیار با انگیزه، برای کمک به پرسپولیس به منظور رسیدن به دستاورد‌های بزرگ در ادامه فصل، تمام تلاشم را می‌کنم. بیا تا آخر با هم برویم.»
بعد از تشدید تحریم ها بسیاری از شرکت های دانش بنیان در کشور به تولید تجهیزات و اقلام راهبردی ورود کردند و تا حد زیادی توانستند مشکلات را حل کنند. در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیاری از تجهیزات بومی شده است. ما ابتدای خنثی سازی تحریم ها هستیم و باید به تلاش هایمان در این زمینه ادامه دهیم.
کیهان نوشت: از هنگام تصویب برجام تاکنون، نه فقط آقای روحانی، بلکه هیچیک از طرفداران برجام نتوانسته‌اند حتی به یک نمونه از دستاورد‌های برجام اشاره کنند! مذاکرات با هدف لغو تحریم‌ها صورت گرفته بود و طی ۸ سال ریاست آقای روحانی بر قوه مجریه بسیاری از وقت، امکانات و ظرفیت‌های نظام به پای برجام ریخته شده بود، ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشد، بلکه دوبرابر نیز شد!
سخنگوی دولت گفت: بسیاری از امتیازاتی که از جانب قدرت‌های غربی به خیلی از کشورهای رقیب ما در منطقه داده شده، به دلیل دستاوردهای جمهوری اسلامی بوده است.
امیر دریادار حبیب الله سیاری شب گذشته در همایش تبیین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه یزد به صفات زیبایی همچون دارالعباده، دارالعلم و حسینیه ایران شناخته می‌شود، اظهار داشت: مردم یزد تمامی صفات زیبا و پسندیده را دارند و همراه بودن با این مردم افتخار بسیار بزرگی است.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
سخنگوی فدراسیون کشتی دستاوردهای دیدار علیرضا دبیر و نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی را بسیار سازنده و مهم ارزیابی و نتایج آن را تشریح کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی دستاوردهای دیدار علیرضا دبیر و نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی را بسیار سازنده و مهم ارزیابی و نتایج آن را تشریح کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی دستاوردهای دیدار علیرضا دبیر و نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی را بسیار سازنده و مهم ارزیابی و نتایج آن را تشریح کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از دستاوردهایی که در سال 2022 داشت بسیار خوشحال است.
برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف ارتقا یافت و زنان به عنوان نیمی از جمعیت اجتماعی کشور در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده اند.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف ارتقا یافت و زنان به عنوان نیمی از جمعیت اجتماعی کشور در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: سعه صدر در شهرداری تهران پایین است و ‌شهردار تهران معاونی که دستاوردهای بسیاری را داشته است را عزل کرده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شناور شهید سلیمانی دارای بدنه شناسا گریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که می‌توان آن را به عنوان دستاورد ملی برای کشور دانست.
«آشوک الوسوامی» مدیر نرم افزار خودران تسلا، به تازگی در کنفرانس CVPR 2022 به معرفی بسیاری از دستاورد‌های تیم سیستم اتوپایلوت تسلا در سال گذشته پرداخته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحلیل من این است که این یک نقطه‌ای برای وحدت بسیاری از جریان‌هایی است که دل در گرو اسلام ناب، کشور و امنیت ملی دارند برای اینکه با هم رفاقت کنند. ما فقط نگاه نکنیم که این توافق اگر حاصل شد دستاورد اقتصادی دارد به نظر من دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی‌اش خیلی بیشتر از دستاوردهای مالی و اقتصادی است.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ