کمپین بزرگی در فرانسه علیه تیم ملی آرژانتین شکل گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
سبیل گذاشتن سروش رفیعی سوژه اول شوخی‌ تمرین پرسپولیسی‌ها طی روزهای اخیر بوده است.
در پی تشدید بحران انسانی در خارطوم به دلیل ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع، کمپینی در راستای ارسال کمک‌های غذایی برای مردم محاصره شده در این شهر راه‌اندازی شده است.
رئیس پارلمان عربی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد، خواستار اقدام عملی علیه سوئد شامل قطع روابط و تحریم کالاهای این کشور شد.
بزرگ‌ترین چالش رسول خطیبی در شروع کار با پیکان حفظ نفرات اصلی جوان‌ترین تیم لیگ برتر بیست و سوم است.
رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قائم‌مقام باغ کتاب تهران برگزار شد.
دستکم صد نهاد و موسسه آمریکایی با راه‌اندازی کمپینی خواستار توقف کمک‌های سالانه آمریکا به رژیم صهیونیستی شدند.
سید حسین حسینی باید برود؛ این خواسته اکثریت غالب هواداران استقلال در فضای مجازی بعد از فینال جام حذفی است.
کمپین بزرگ «غرق-نشویم» با هدف پیشگیری و ارائه آموزش‌های همگانی به مردم، آغاز به فعالیت کرد.
کرج- مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان در راستای لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار اخبار امیدآفرین اقدام به راه‌اندازی کمپین «خبر خوش» کرد.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
باشگاه نساجی مازندران به علت برخی مشکلات لجستیکی، خطر بزرگی را احساس می‌کند.
مطالعه اخیر منتشر شده در مجله مغز، رفتار و ایمنی بدن نشان می‌دهد که التهاب مکرر ناشی از تجویز یک سم باکتریایی به موش‌های میانسال منجر به یکنوع نقص شناختی می‌شود.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.
منابع حقوق بشری عراقی اعلام کردند: ادامه بحران آب و خشکسالی به مهاجرت هزاران خانواده عراقی می انجامد و خطر بزرگی برای زندگی آنان ایجاد می کند.
اکنون با زمان‌پریشانی مواجه هستیم که در ظاهر با تحولات و مطالبات زمانه همراه هستند، اما در عمل فهمی از «روح زمانه» خود ندارند. بازتولید تجربه‌ای شکست خورده از استبداد، در دستور کار قرار گرفته که نماد بردن آزادی و عدالت به مسلخ‌گاه است. البته شاید این زمان‌پریشان چنین تصور کنند که در پشت کمپین خودخوانده‌شان، اندیشه‌های مترقی پنهان است، اما شاید پرسش‌گری اساسی این باشد که هر یک از آنان «چه می‌خواهند؟»
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
در یک نظرسنجی صورت گرفته در آرژانتین، بیش از ۴۳ درصد مردم این کشور خواهان ریاست جمهوری لیونل مسی هستند!
تیم‌ملی کره‌جنوبی ساعاتی بعد از فرودگاه اینچئون، وارد این کشور می‌شود.
مقتدی صدر دستور هماهنگی کامل با دفترش برای جمع آوری امضا در شهر کوفه به عنوان مرحله اول برای مخالفت با همجنس‌گرایی و انحراف جنسی را داده بود. صدر در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرده بود: انگیزه دینی و عقیدتی تنها دلیل مخالفت ما نیست، بلکه انگیزه انسانی، اخلاقی و حفظ نسل بشریت از دیگر دلایل مخالفت ما با همجنسگرایی است.
بعد از فاش شدن تلاش پی‌اس‌جی برای ایجاد کمپین رسانه‌ای علیه امباپه، این ستاره فرانسوی باشگاهش را دیگر قابل اعتماد نمی‌داند و به صورت جدی به فسخ قرارداد فکر می‌کند.
برخی از شرکت های بزرگ آگهی دهنده از جمله دایسون، مزدا، فوربس و PBS Kids کمپین های بازاریابی خود در توئیتر را به حالت تعلیق درآورده یا حذف کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ