امارات و رژیم صهیونیستی از امضای توافق شراکت اقتصادی جامع خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
امارات، اردن و رژیم صهیونیستی در مورد پروژه‌های آب و انتقال انرژی گفتگو می‌کنند.
تلویزیون رژیم صهیونیستی از تشکیل باندهای مجرمانه توسط صهیونیست‌های مقیم امارات و به ویژه دبی خبر داد.
آمریکا و انگلیس با چین، فرانسه و امارات برای صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت درباره تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
نمایندگان چین، فرانسه و امارات خواستار تشکیل جلسه اضطراری غیر علنی شورای امنیت درباره تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و به دنبال آن افزایش شمار شهدا و مجروحان در نوار غزه شدند.
رشد همکاری نظامی- امنیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات به تولید مشترک شناور بدون سرنشین یا پهپادهای مبتنی بر هوش مصنوعی خلاصه نمی‌شود، بلکه دو طرف همکاری در منطقه‌ را نیز در دستور کار دارند.
امارات به موضع گیری فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
امارات و رژیم صهیونیستی از نخستین شناور نظامی بدون سرنشین ساخت مشترک در نمایشگاه ابوظبی رونمایی کردند.
امارات و رژیم صهیونیستی از نخستین شناور بدون سرنشین ساخت مشترک در نمایشگاه ابوظبی رونمایی کردند.
جنبش حماس به برگزاری نشستی میان سازشکاران عرب و رژیم صهیونیستی با حضور آمریکا در ابوظبی امارات واکنش نشان داد.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
وزیرخارجه امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی با «ایلی کوهن» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی، انتخاب وی در این مقام را به وی تبریک گفت.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت مجدد وی به قدرت پس از یک سال و نیم را تبریک گفت.
منابع رسانه ای از نشست مشترک رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی امارات، بحرین و مراکش با هدف ایجاد طرحی تحت عنوان گنبد آهنین سایبری با هدف مقابله با ادعای تهدید سایبری ایران خبر دادند.
دفتر رئیس رژیم صهیونیستی از سفر ماه دسامبر وی به بحرین و امارات متحده عربی خبر داد.
اردن و امارات و رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه توافقنامه جدیدی درباره پروژه های آبی و انرژی امضا کردند.
رئیس رژیم صهیونیستی که برای شرکت در اجلاس تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ به مصر سفر کرده، با رئیس امارات دیدار کرد.
شرکت‌های تسلیحاتی صهیونیستی قراردادهایی به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار معامله با امارات، بحرین و مغرب منعقد کرده‌اند.
روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و رژیم آل خلیفه خبر داد.
وزیر خارجه امارات و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هم دیدار و گفتگو کردند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات قرار است هفته آینده در سفر به اراضی اشغالی با مقامات این رژیم دیدار و گفتگو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ