نمایندگان چین، فرانسه و امارات خواستار تشکیل جلسه اضطراری غیر علنی شورای امنیت درباره تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و به دنبال آن افزایش شمار شهدا و مجروحان در نوار غزه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارتخانه‌های خارجه امارات و قطر با صدور بیانیه‌های جداگانه به شدت حمله تروریستی صورت گرفته در مرقد مطهر شاهچراغ (ع) ایران را محکوم کردند.
امارات به اخبار مربوط به ارسال سلاح و مهمات برای طرف‌های درگیر در سودان واکنش نشان داد و آنرا به شدت رد کرد.
یک روزنامه آمریکایی به اقدام امارات در ارسال سلاح به سودان به جای ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور جنگ زده اشاره کرد.
امارات، قطر و عمان هم درباره سفر به لبنان به اتباع خود، هشدار دادند.
یک روزنامه فرانسوی با اشاره به جنگ قدرت میان مقامات عربستان و امارات نوشت که این تنش‌ها میان دو طرف امروزه دیگر عیان شده است.
وزارت خارجه امارات، با احضار کاردار سوئد در ابوظبی، مراتب اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشور اعلام کرد.
امارات متحده عربی بالاترین میزان جذب میلیونرها در جهان در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داد.
امارات در واکنش به‌ هتک‌حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد، سفیر این کشور را احضار کرد.
رئیس امارات متحده عربی به پوتین گفته است که از اقدامات رهبری روسیه در مقابله با شورش حمایت می کند.
رویترز: "دبی تا قبل از این برای توریست‌های روسی جاذبه داشت، اما بعد از جنگ در اوکراین، برای فعالان اقتصادی روسیه نیز جذاب شد".
باقری در توییتر خود نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.
امارات اعلام کرد که پس از ارزیابی‌های امنیتی به این نتیجه رسیده است که از ائتلاف دریایی خاورمیانه به رهبری آمریکا خارج شود.
پس از موفقیت نخستین ماموریت سازمان فضایی امارات متحده عربی به مریخ، این سازمان اکنون یک هدف بلندپروازانه برای سفر به کمربند سیارکی منظومه شمسی در نظر گرفته است.
کره شمالی در رتبه بندی جهانی شاخص برده داری در جایگاه نخست و پس از آن اریتره و موریتانی قرار دارند.
رئیس جمهور فرانسه با رئیس امارات دیدار و گفتگو کرد و دو طرف درباره کنفرانس تغییرات اقلیمی که قرار است در دبی برگزار شود، گفتگو کردند.
آمریکا و انگلیس با چین، فرانسه و امارات برای صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت درباره تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی امارات گفت: این کشور آمادگی دارد تا به عنوان شریک نخست تجاری ایران معرفی شود.
به نظر می‌رسد نفر بعدی در لیست کشور‌هایی که به ایالات متحده پشت می‌کنند، امارات متحده عربی است. امارات را در همه‌جای دنیا با شهر دبی و «هواپیمایی اتحاد» می‌شناسند. این کشور هم مانند عربستان سابقاً از آمریکا خط می‌گرفت. امروز، اما ابوظبی در سیاست‌گذاری‌هایش منافع جمعی امارات را در نظر می‌گیرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از آغاز عقب‌نشینی نظامی امارات از این کشور خبر داد.
سفیر امارات: دولت امارات با هرگونه وارد شدن خسارت به ایران مخالف است و همه تضمین‌ها را در این خصوص ارائه می‌کند که هیچ‌کسی نمی‌تواند با حضور در امارات از کشور ما برای ضربه زدن به ایران استفاده کند؛ حال چه این مسائل نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و در هر زمینه دیگری باشد.
منابع وابسته به دولت نجات ملی یمن اعلام کردند که امارات در تدارک مذاکرات مستقیم با صنعا است.
همزمان با سفر نتانیاهو به پاریس، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرده است. کولونا، روز چهارشنبه وارد ریاض شد و پنجشنبه با محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم بالفعل عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد. به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی موضوع گفتگو‌های وزیر خارجه فرانسه با ولیعهد عربستان، تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه حوزه‌ها و موضوع‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بود. رسانه‌های سعودی جزییات بیشتری از گفتگو‌های کولونا و بن‌سلمان ارایه نکرده‌اند.
سرمربی تیم پارادوومیدانی گفت: همه ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تخصصی خود دنبال می‌کنند و برای حضور در مسابقات جهانی امارات شرایط خوبی دارند.
واشنگتن علاوه بر اینکه با این همکاری موافق است، خواهان گسترش و توسعه ساختار دفاعی مشترک میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیل، عراق، اردن و مصر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ