یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته اول فصل جدید لیگ حرفه‌ای امارات با آمار و ارقام متفاوتی نسبت به فصل گذشته به پایان رسید‌.
وزارتخانه‌های خارجه امارات و قطر با صدور بیانیه‌های جداگانه به شدت حمله تروریستی صورت گرفته در مرقد مطهر شاهچراغ (ع) ایران را محکوم کردند.
امارات به اخبار مربوط به ارسال سلاح و مهمات برای طرف‌های درگیر در سودان واکنش نشان داد و آنرا به شدت رد کرد.
یک روزنامه آمریکایی به اقدام امارات در ارسال سلاح به سودان به جای ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور جنگ زده اشاره کرد.
امارات، قطر و عمان هم درباره سفر به لبنان به اتباع خود، هشدار دادند.
وزارت خارجه امارات، با احضار کاردار سوئد در ابوظبی، مراتب اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشور اعلام کرد.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
با تشویق مردم به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، بزرگراه لوپ دبی (امارات) نه تنها از روش‌های رفت و آمد سازگار با محیط زیست پشتیبانی می‌کند، بلکه سلامت عمومی را نیز تقویت و تشویق می‌کند.
جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.
مذاکرات فشرده تیم بانک مرکزی با کشورهای عربستان و امارات و هم افزایی عملیاتی دستگاه دیپلماسی با تیم اقتصادی دولت، نتایج مثبتی در ارتباطات بین بانکی و حصول نتایج ملموس ایفا کرده است
تنها نماینده اسکیت برد ایران که برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به شارجه امارات رفته بود از کسب سهمیه بازماند.
دبیر فدراسیون اسکیت از اعزام تنها نماینده اسکیت برد به مسابقات کسب سهمیه المپیک در شارجه امارات خبر داد و گفت: امیدوارم در اولین حضور شرایط کسب سهمیه برای نماینده ایران فراهم شود.
بسیاری از فعالان و مخالفان اماراتی که برخی از آنها دوران محکومیت خود را به پایان رسانده اند، تنها به دلیل مطالبه آزادی بیان و تشکیل انجمن‌های مدنی در بازداشت باقی مانده اند.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
امارات علیرغم صرف هزینه‌های زیادی که برای ارتقای لیگ این کشور داشته، در جام جهانی تنها یک نماینده خواهد داشت؛ احمد نوراللهی!
به نظر می رسد، سفر به امارات تنها گزینه استقلال در تعطیلات لیگ برتر به خاطر برگزار جام جهانی در دوحه است.
احمد نورالهی، هافبک دفاعی تیم الشباب که در لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است تنها نماینده لیگ برتر امارات در جام جهانی خواهد بود.
دیدار عجمان و البطائح رکورد بی‌سابقه‌ای را در وقت‌های تلف شده به ثبت رساند.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
سباستین تیگالی تنها یک گل با رکورد استثنایی فهد خمیس در ۱۷۵ گل زده فاصله دارد.
معاون وزیر کار می‌گوید: اگر جمعیت بومی کشور‌هایی نظیر قطر، کویت و امارات را روی هم بگذاریم، به اندازه جمعیت جوان دانشجویی ما نمی‌شود و این یک ثروت بزرگ ملی برای ما به شمار می‌رود.
مهدی قایدی ۱۰۸ اقدام برای دریبل کرد که ۵۵ درصد آن‌ها موفق بودند، ولی آمادگی بدنی این بازیکن ایرانی پایین بود و آمار به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد به طوری که تنها ۳۴ درصد برخورد‌های بدنی او موفقیت آمیز بود که این کمترین میزان در بین ۳۸ بازیکن تیم بود.
در بخشی از گزارش تازه‌ای که توسط دیپلمات‌های افغان و کارکنان خمات مدنی گردآوری شده به اظهارات اعضای طالبان اشاره شده که می‌گویند: «به سر آنان شلیک کنید: مرد یا زن هر کسی که مخالف طالبان و امارت اسلامی است. آنان توسط آمریکایی‌ها شستشوی مغزی می‌شوند و تنها راه حل شلیک گلوله به سر آنان است. من حاضرم بیایم و آنان را مانند سگ و الاغ به قتل برسانم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ