اردن و امارات و رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه توافقنامه جدیدی درباره پروژه های آبی و انرژی امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
دستاورد سفر نخست وزیر ژاپن به یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس، امضای ۲۳ توافقنامه همکاری بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز خواستار اجرای توافقنامه غلات به‌صورت متعادل، کامل و موثر شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: امیدوارم قرارداد غلات دریای سیاه حداقل به مدت ۳ ماه تمدید شود؛ البته گزینه بهتر این است که آن را برای ۲ سال دیگر اجرا کنیم.
بلاروس امروز از تصویب توافقنامه‌ای خبر داد که بر اساس آن مراکز آموزشی رزمی مشترکی با روسیه تأسیس می‌شود.
ارمنستان توافقنامه سفر بدون ویزا با استفاده از کارت شناسایی با گرجستان را تصویب کرد.
نیروهای مسلح کویت و پاکستان یک توافقنامه همکاری در زمینه‌های نظامی و دفاعی امضا کردند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: توافق نامه امنیتی دو کشور نقشه راه ایجاد امنیت پایدار در مرزها و زمینه ساز گسترش همکاری در سایر حوزه‌ها است.
ایران و روسیه برای تکمیل گذرگاه ریلی شمال - جنوب که جنوب آسیا را به شمال اروپا متصل می‌کند، توافقنامه احداث راه آهن رشت - آستارا را امضا کردند. این توافقنامه روز چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت - و پس از سخنرانی سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه بین نمایندگان دو کشور به امضا رسید.
توافقنامه احداث خط آهن رشت – آستارا بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه طی مراسمی با حضور رئیسی و ولادیمیر پوتین به صورت ویدئو کنفرانس به امضاء رسید.
ایران و روسیه برای تکمیل گذرگاه ریلی شمال - جنوب که جنوب آسیا را به شمال اروپا متصل می‌کند، توافقنامه احداث راه آهن رشت - آستارا را امضا کردند.این توافقنامه روز چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت - و پس از سخنرانی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه بین نمایندگان دو کشور به امضا رسید.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت:‌ ‏با اراده رئیس جمهور توافقنامه احداث راه آهن رشت-آستارا با سخنرانی روسای جمهور ایران و روسیه امضا می‌شود.
دولت های بلاروس و روسیه توافق‌نامه‌ای بین‌دولتی را درباره همکاری در مدیریت سوخت هسته‌ای مصرف شده و روند ارجاع آن به روسیه برای بازفرآوری امضا کردند.
دولت های بلاروس و روسیه توافق‌نامه ای بین‌دولتی درباره همکاری در مدیریت سوخت هسته ای مصرف شده و روند ارجاع آن به روسیه برای بازفرآوری امضا کردند.
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به توافق میان ایران و عربستان، گفت: توافقنامه ایران و عربستان در پکن فصلی نویی در دیپلماسی منطقه غرب آسیا و یک ضربه کاری به آمریکا و اسرائیل به حساب می‌آید.
رژیم صهیونیستی از امضای توافقنامه با یونان برای صادرات موشک های «اسپایک» ساخت این رژیم به ارزش حدود ۳۷۰ میلیون یورو خبر داد.
بعداز ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، توافقنامه همکاری های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق بامضاء رسید.
سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا  در مراسم افتتاح موزه هوانیروز ارتش که صبح امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: ما مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدای هوانیروز و ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی هستیم. هوانیروز از ابتدای انقلاب مظلومان وارد میدان شد و قهرمانانه پیروز شد و رشادت‌های رزمندگان هوانیروز فراموش نشدنی است.
ناتو و اتحادیه اروپا امروز با امضای یک تفاهمنامه همکاری مشترک، بر ادامه حمایت از اوکراین تاکید کردند.
رسانه ها از دیدار وزیر دفاع روسیه با همتای بلاروسی خود در مینسک و امضای توافقنامه تامین مشترک امنیت منطقه‌ای میان دو کشور خبر می دهند.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
مصر و امارات توافقنامه ای برای احداث یکی از بزرگترین پروژه های انرژی بادی در مصر با ظرفیت ۱۰ گیگاوات برق امضا کردند.
بندرعباس - توافقنامه تخصیص و تحویل اراضی بندر شهید حقانی و نیز توافقنامه تخصیص و تحویل اراضی طرح جامع بندر هرمز میان سازمان بنادر و دریانوردی و استانداری هرمزگان به امضا رسید.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهور کشورمان، گفت: کار بر روی توافقنامه همکاری جدید بین روسیه و ایران در مراحل پایانی خود قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ