داور مشهور لهستانی بعد از قضاوت فوق‌العاده در فینال جام جهانی در یک نشست خبری شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا اخباری در ترکیب گل گهر سیرجان تا اینجای کار عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است.
جواد نکونام می گوید که فریب نتیجه دیدار با صنعت نفت را نمی خورد، چرا که مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.
بازیکن پرتغالی و سابق باشگاه سپاهان گفت: از اتفاقاتی که در سپاهان می‌افتاد خوشم نمی‌آمد و از این تیم جدا شدم.
هافبک باتجربه استقلال دوست نداشت بار دیگر همراه با این تیم در کسب جام حذفی ناکام بماند.
ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را از دست دادند.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: دوست نداشتم این چنین به ترکیب اصلی تیم ملی برسم، با این وجود تلاش می کنم برای شادی بزرگی و کلهر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.
کارشناس داوری می‌گوید نیمه نخست بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس پنالتی نداشته و تصمیمات داور قابل دفاع است.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: با وجود آنکه میزبان رقابتهای جهانی هستیم تاکنون تغییری در شرایط تیم ملی رخ نداده و همچنان با همان شرایط و امکانات قبلی در حال تمرین هستیم.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: با وجود آنکه میزبان رقابتهای جهانی هستیم تاکنون تغییری در شرایط تیم ملی رخ نداده و همچنان با همان شرایط و امکانات قبلی در حال تمرین هستیم.
در دومین بازی تدارکاتی، تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان به پیروزی پرگل دست یافت و به اردوی آماده سازی خود خاتمه داد.
دو بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
به نظر می رسد که ریکاردو ساپینتو تمایلی به انجام تغییرات در ترکیب تیمش نداشته باشد.
درست ۱۲ سال قبل، تیم ملی در شرایطی مشابه به حال برابر روسیه قرار گرفت و به برتری ارزشمندی رسید.
مارتین اودگارد، کاپیتان نروژی آرسنال، می‌گوید از کودکی عاشق توپچی‌ها بوده و هیچوقت تیمی به جز آرسنال را دوست نداشته است.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
برانکو با رضاییان اختلاف داشت و او را از تیم اخراج کرد؛ من هم دوست رامین بودم و از او حمایت کردم، فکر می‌کنم این پشت پرده دلیل جدایی من از پرسپولیس باشد.
مسعود ریگی یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که سرمربی پرتغالی سپاهان دوست ندارد او در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشته باشد.
سرمربی فولاد در خصوص شرایط تیم ملی به این جمله بسنده کرد و گفت: "درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و درست هم نیست در این زمینه صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد."
کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: ما تیم شهرداری ارومیه را آنالیز کرده بودیم، اما آنها از آن‌چه که فکر می‌کردیم بهتر ظاهر شدند.
سرخپوشان پرسپولیس که در دو دیدار اخیر خود امتیازات حساسی را از دست داده‌اند و در صدر جدول شریک پیدا کرده‌اند، برای پایان دادن به این شرایط باید از سد تیمی بگذرند که باخت نداشته است.
اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند.
مسعود معینی، پیشکسوت استقلال وضعیت این روزهای آبی‌ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال را تحلیل کرد.
رویه‌ای که تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیش گرفته بود، راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. شاید نبودن مهره‌های تأثیرگذار در این تیم یا نداشتن تجربه کافی برای بازی‌کردن در رقابت‌های بزرگ تأثیرگذار باشد، ولی همان‌طور‌که در بالا عنوان شد، والیبال ایران چند صباحی است که نوسان‌های آزاردهنده‌ای دارد؛ گاهی بسیار خوب و بعضا هم بسیار ناامیدکننده ظاهر می‌شوند. در چنین فضایی است که شاید بد نباشد این رشته ورزشی هم رفته‌رفته دگرگون شده و تفکرات مدیریتی جدیدی به خود بگیرد. موضوعی که البته با توجه به اصرار‌های مکرر برای بقا در صندلی مسئولیت، بعید است به این سادگی‌ها امکان‌پذیر باشد.
مصاف ملوان – پیکان در استادیوم پاس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی پایان یافت تا هفته نخست لیگ برتر برای تیم تازه وارد دستاوردی نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ