برانکو با رضاییان اختلاف داشت و او را از تیم اخراج کرد؛ من هم دوست رامین بودم و از او حمایت کردم، فکر می‌کنم این پشت پرده دلیل جدایی من از پرسپولیس باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ گفت: اگر واقع بینانه نگاه کنیم ما در این دیدار خوب پیش رفتیم و شانسی بیشتر از این نداشتیم.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
کوین یامگا در تمرین دیروز استقلال رویت نشد و به نظر می رسد امروز در بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی شانس بازی نداشته باشد.
ایننر در سالی که حتی در لیگ داخلی شانسی برای قهرمانی نداشت، حالا به فینال لیگ قهرمانان رسیده است.
دانیال گفت: ما با آرتین دوست بودیم، اما او رفتار‌هایی انجام می‌داد که همیشه به او حسادت می‌کردیم. ما دل خوشی از او نداشتیم. آخرین بار سر موضوع بچگانه‌ای با هم دعوا کردیم و او به ما فحاشی کرد. به همین خاطر من و باربد و مسعود با چاقو به جانش افتادیم.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
بازیکن ذوب می گوید سه دیدار فرصت دارند و جایگاه خود را در جدول بهبود می بخشند.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
بایرن برای کامبک شانس نداشت، سیتی به رئال رسید
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
شارلروا در حضور ۸۸ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل وسترلو به برتری رسید.
هیچ راه درست و مشخصی برای دست‌یابی به موفقیت وجود ندارد. آنچه برای شما مفید است، ممکن است برای شخص دیگر مفید نباشد. شاید ترکیب کاملی از موارد وجود نداشته باشد که بتواند موفقیت را تضمین کند؛ اما برخی مراحل اساسی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید تا شانس موفقیت خود را در زندگی، عشق، کار یا هر آنچه اتفاق می‌افتد، بالا ببرید.
دو بازیکن ایرانی شارلروا در شب تساوی این تیم مقابل کلوب بروژ شانس بازی پیدا نکردند.
داور بین المللی فوتبال کشومان گفت: فدراسیون فوتبال شان ما را حفظ کند و ما را مثل تیم ملی بزرگسالان ببیند.
گنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، بعد از شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی، در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا، به ستایش از دروازه‌بان رئال مادرید پرداخت.
مارسینیاک می‌گوید از همان روزهای نخست آغاز جام جهانی می‌دانست که قضاوت فینال این رقابت‌ها را برعهده خواهد گرفت.
هافبک تیم‌ملی مراکش می‌گوید این تیم شانس خوبی برای شکست فرانسه دارد.
معدود افرادی شانسی برای پیروزی تیم ملی عربستان در دیدار مقابل آرژانتین مدعی قائل بودند.
رامین رضاییان شاید حتی یک ذره هم شانس و امیدواری برای حضور در جام جهانی نداشت تا اینکه مرد پرتغالی ناخدای کشتی تیم‌ملی ایران شد.
پاسکال فره، مدیر فرانس فوتبال، در مورد رقابت دیرینه لیونل مسی و رونالدو برای توپ طلا صحبت کرد و تایید کرد که امسال شانس کریم بنزما برای این جایزه بالاست.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ