هافبک باتجربه استقلال دوست نداشت بار دیگر همراه با این تیم در کسب جام حذفی ناکام بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والتر کاسگرانده، ستاره سابق فوتبال برزیل، نیمار را بزرگترین استعداد سوخته کشورش نامید.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید مهرداد رضایی شخصا درخواست جدایی از این تیم را ارائه کرده و در فضایی دوستانه این اتفاق رخ داده است.
زنی که به قتل همسر صیغه‌ای‌اش متهم شده است می‌گوید آتش گرفتن او یک اتفاق بود.
مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.
بارسلونا آماده است تا در صورت دریافت پیشنهاد با جدایی اریک گارسیا، مدافع این تیم، موافقت کند.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری در بازگشت بیرانوند نقش مهمی ایفا کرده است. البته او می گوید اینجا خانه بیرانوند است و او کاری نکرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
میثم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادر بزرگم ۲۰ سال بود که به مواد مخدر معتاد شده و زندگی‌مان را تباه کرده بود. او همیشه پدر و مادرم را اذیت می‌کرد. چندین مرتبه او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما هربار از کمپ بازمی‌گشت دوباره سمت مواد مخدر می‌رفت و اعتیادش را از سر می‌گرفت و رفتارهایش مرا خسته کرده بود.
دکتر عمادی می‌گوید: سال ۲۰۰۹ با تیم پزشکی که همراهم بودند، به غنا رفتیم تا بیماران فقیر را درمان کنیم. یک زن جوان غنایی که در روستایی در اطراف شهر آکرا، پایتخت غنا، زندگی می‌کرد مشکل پوستی شدیدی داشت و از آن رنج می‌برد. بیماری این زن به قدری شدید بود که هیچ‌کس نمی‌خواست به او نزدیک شود.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
مارکا مدعی است کیلیان امباپه اواخر تابستان گذشته از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی پشیمان شده و در تماس با رئال مادرید خواهان پیوستن به این باشگاه اسپانیایی شده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی درباره عدم حضور دروازه‌بان اول این تیم برابر پرسپولیس ارائه داد.
پنالتی کابوس همه زندگی یحیاست؛ از فینال جام حذفی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، از دربی نیمه نهایی جام حذفی تا نیمه نهایی جام ملتهای آسیا - او این بار نمی‌خواست کابوس قدیمی سراغش بیاید.
رونالدینیو، ملی پوش سابق برزیل با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی شایسته قهرمانی در این مسابقات بوده است.
عثمان بوکاری، ستاره تیم ملی غنا، تاکید دارد که هدفش از تقلید خوشحالی کریستیانو رونالدو مسخره کردن او نبوده است.
بازنشر ویدئویی از سرمربی استقلال در یک وبسایت پرتغالی توجه هواداران فوتبال در این کشور را به او جلب کرده است.
متهم گفت: باور می‌کنید من نمی‌خواستم قتل انجام دهم. فقط در دفاع از خودم بود. وقتی او به سمتم ضربات قمه را پرت کرد، برای ترساندن او چند بار چاقو را به بازویش نزدیک کردم. فکر نمی‌کردم ضرباتم به او اصابت کند و جانش را از دست بدهد. پیام دوستم بود نمی‌خواستم رفیق‌کشی کنم.
شاگردان نکونام دومین شکست متوالی خود را متحمل شدند تا با شرایطی سخت راهی تعطیلات شوند.
رضا پرکاس معتقد است که تغییرات در مدیریت باشگاه صنعت نفت هیچ نقشی در جدایی او نداشته و به دلیل فراهم نبودن بسترها، دو طرف به صورت توافقی به همکاری با هم پایان دادند.
مهدی ترابی می‌گوید او پنالتی‌زن اول تیم بود اما زمانی که لوکادیا توپ را برداشت تا پنالتی بزند، نخواست که روی اعصابش برود و تمرکزش را به‌هم بزند.
سرمربی صنعت نفت می گوید با رسیدن بازیکنان جدید در فاز تهاجمی، تیم او از نظر فنی وضعیت بهتری خواهد داشت.
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ