سرخپوشان پرسپولیس که در دو دیدار اخیر خود امتیازات حساسی را از دست داده‌اند و در صدر جدول شریک پیدا کرده‌اند، برای پایان دادن به این شرایط باید از سد تیمی بگذرند که باخت نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا اکبرپور، مرد کم حرف سال‌های دور استقلال یک قدم تا یاغی گری فاصله داشت.
کار بزرگی که داورزنی برای تیم ملی والیبال انجام داد، امشب یک بار دیگر به چشم آمد.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
بر اساس گزارش‌ها در اروپا و تایید فابریتزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد با آندره اونانا برای امضای یک قرارداد بلندمدت به توافق رسیده است.
باشگاه الاتحاد قصد دارد با نهایت قدرت به رقابت‌های فصل آینده لیگ عربستان قدم بگذارد و به همین دلیل به دنبال جذب بازیکنان بزرگی است.
فدراسیون فوتبال طرحی را در دستور کار قرار داده که طی آن صنایع بزرگ به ویژه خودروسازان با حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بهتر شدن شرایط اقتصادی این دو تیم قدم خواهند برداشت.
آمریکایی‌ها با اف ۲۲، انگلیسی‌ها با تایفون، اماراتی‌ها با میراژ ۲۰۰۰ و فرانسوی‌ها با رافال به این میدان قدم گذاشته بودند.
تیم فوتبال زنان بارسلونا با پیروزی در زمین چلسی یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شد.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
تیم ملی زنان ایران حالا فرصتی ایده‌آل را برای صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس پیش‌روی خود دارد.
کمپانی‌های بزرگ تولید موبایل با کوالکام به توافق رسیده‌اند تا از فناوری Snapdragon Satellite در موبایل‌های خود استفاده کنند و به این ترتیب ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های اندرویدی خواهد رسید.
از یک قدم زدن ساده در خیابان گرفته تا ارتقای شغلی، زندگی برای زنان در کشور‌های مختلف با مشکلات و چالش‌های بزرگ و کوچکی همراه است؛ اما حالی که در کشوری زنان از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم‌اند، در کشوری دیگر زنان سیاستمدار از مردان پیش افتاده‌اند.
گواتر معمولاً در زمان معاینه بالینی و زمانی که بزرگی غده تیرویید در معاینه مشخص باشد، تشخیص داده می‌شود. مهم است که علت گواتر مشخص شود. در قدم اول فعالیت تیرویید شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. اینکه آیا تیرویید شما پرکار یا کم‌کار است و هر آزمایش بعدی بستگی به نتایج آزمایشات فعالیت تیرویید دارد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
مس رفسنجان این هفته پس از اینکه تغییرات زیادی را به خود دید، با آرامش دربی بزرگ کرمان را به نفع خود تمام کرد.
لیونل مسی تا رسیدن به رکورد مارادونا تنها یک قدم فاصله دارد، فاصله ای که شجاعت می تواند آن را از بین ببرد.
قدم زدن در بازارچه بزرگ بهرامی کم‌وبیش همان حس و حالی را دارد که در بازار تهران و یا نازی‌آباد سراغتان می‌آید. اگر کنجکاوید سری به اینجا بزنید، باید بی‌خیال آوردن خودرو شخصی شوید، چرا که جای پارک پیدا نمی‌کنید، انرژی‌تان کم می‌شود و قند خونتان می‌افتد.
درگیری و تنش در دیدار دو تیم راسینگ و بوکا جونیورز، مراسم قهرمانی جام قهرمانان لیگ آرژانتین را تحت الشعاع قرار داد.
تیم ملی آرژانتین در راه رسیدن به افتخاری تاریخی و بزرگ در دنیای فوتبال قرار دارد.
ریکاردو ساپینتو در مقطعی تنها یک قدم تا عضویت در باشگاه رئال مادرید فاصله داشته است.
استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قایدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روز‌های پایانی تبدیل شده، اما پرسپولیس که همان روز‌های اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ