معاون اول قوه قضاییه گفت: براساس گزارشات دریافتی، در خصوص اغتشاشات اخیر، متهم بلاتکلیف نداریم، البته باید تعریف بلاتکلیف بودن را نیز تشریح کرد و آن اینکه برخی از متهمان اغتشاشات اخیر عنوان می‌‎کنند که ما تا به امروز بلاتکلیف هستیم به این معنا است که تاکنون برای آن‌ها رای قضایی صادر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.
مرکز رسانه قوه قضاییه افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد، ادعای گروهک تروریستی منافقین کذب بوده و صحت ندارد و هیچ اقدام ضد امنیتی این مجتمع قضائی را تهدید نکرده است.
سخنگوی قوه قضائیه ضمن تاکید مجدد بر فرهنگی بودن مقوله عفاف و حجاب از نگاه قوه قضاییه بر انجام وظایف کلیه دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دادستان‌های سراسر کشور ماموریت یافتند که وظیفه ضابطین را نسبت به این امور متذکر شوند و تاکید داریم که در اجرای قانون کلیه افراد و مسئولان و مجریان قانون حق هیچ گونه تخطی از قانون ندارند و مر قانون باید اجرایی شود.
قوه قضائیه اعلام کرد: هیچ فردی از تجمع‌کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
محسنی اژه‌ای خطاب به مسئولان قضایی گفت: چنانچه از قوه قضاییه انتقاد شد، به هیچ وجه ناراحت نشوید؛ این انتقادِ مطرح شده، یا وارد است و یا وارد نیست؛ چنانچه این انتقاد، وارد بود، در راستای رفع مشکل و نقطه ضعف اقدام کنید و چنانچه انتقادِ صورت گرفته، وارد نبود، موضوع را تبیین و تشریح کنید و حتی تأمل کنید که چرا چنین انتقادی که وارد نیست در قبال مجموعه شما مطرح شده است.
رهبر انقلاب، همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کار‌ها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: نقد کردن به هیچ وجه عیب و اشکال ندارد بلکه امری پسندیده است، اما خلاف واقع گفتن به ویژه در قبال موضوعی که سبب ایجاد التهاب برای مردم می‌شود از جمله مسائلی است که در سال جاری در راستای احیای حقوق عامه باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
رییس قوه قضاییه گفت: باید در عمل ثابت کنیم که نظام جمهوری اسلامی با توجه به تجربیاتی که آموخته دنیا و آخرت، امنیت و سلامت و عزت و کرامت مردم را بیش از گذشته حفظ می‌کند.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: در پرونده مدرسه فوتبال مشهد هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندان خود نشدند.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه هیچ وقت خبرنگاری را به خاطر شغلش مورد تعقیب قرار نمی‌دهد و فعالیت اطلاع رسانی مورد حمایت ماست.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
مرکز رسانه قوه قضائیه هیچ اطلاعیه‌ای در خصوص خانواده علی دایی صادر نکرده است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اینکه متهمی در خصوص اغتشاشات اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.
براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است و به زودی این متهم از بیمارستان مرخص خواهد شد.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: هیچ حجتی برای کسی باقی نگذارید، کاری کنید افراد متوجه شوند که ادامه این روند یعنی در صف دشمن ایستادن است.
محسنی اژه ای اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در قوه قضاییه، توجه و اهتمام به هر مقوله‌ای است که موجبات تحکیم و تقویت امنیت سرمایه‌گذاری، تولید، توزیع و مصرف را فراهم می‌آورد.
رئیس دستگاه قضا بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با عناصر اصلی و حرفه‌ای اغتشاشات تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله نیرو‌های فراجا به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، روند زندگی روزمره مردم و شهروندان بازیچه دست عناصر اغتشاشگر و آشوب‌طلب شود.
حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رییس قوه قضاییه در مورد آزادی مختلسان یا مرخصی رفتن آن‌ها بیان کرد: هیچ اختلاسگری آزاد نیست و مرخصی نیز بعضاً با طومار نمایندگان مجلس یا شرایط کرونایی به الزام ستاد کرونا اتفاق می افتد که بعضاً به دلیل شاخص بودن چهره آن‌ها، بیشتر در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ